Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
prosím Vás o radu,
již 5x jsem reklamovala telefon Lenovo K5, koupený u O2 v Ústí nad Labem dne 14.4.2017.
Telefon má od prvního dne zakoupení špatný signál, v místech kde je standardně snížený signál, můj telefon nemá žádný. Přestože je zapnutý mi chodí sms zprávy o nedostupnosti prakticky ani ne minutu po zmeškaném hovoru. V podzemním nákupním centru nemám signál skoro nikdy. Když někomu volám, skoro pokaždé mi volaný hlásí, že slyší každé druhé, třetí slovo a já musím jít na balkón aby mě slyšely(tam je signál silnější). Pokud použiji jakýkoli jiný telefon se svojí sim kartou, vše funguje jak má, přítel i sousedka se svými telefony ve stejných prostorech také nemají problém.
1. reklamaci jsem uskutečnila dne 4.5.2017, která mi byla uznána a příčinou byl údajně flex kabel bez RFB, který mi byl vyměněn. - Závada stále trvá.
2. reklamace z 5.6.2017 mi nebyla uznána z důvodu, že se závada neprojevila, telefon jsem nepřevzala a 19.6.2017 odeslala na 3.reklamaci, kde se opět závada neprojevila.
po hovoru se servisem Arvato (což mi bylo na pobočce doporučeno) jsem dle instrukcí sms zprávy o nedostupnosti screenshotem nafotila a vypálila na CD disk. Po shromáždění důkazů jsem zaslala telefon na 4. reklamaci dne 25.9.2017 s přiloženým CD. Opět mi telefon vrátily s tím, že se závada neprojevila, opět jsem tedy s reklamací nesouhlasila a nepřevzala si jí a dne 2.10. nechala opět zaslat na servis.
Po zaslání reklamace jsem opět hovořila se servisem Arvato, na který mě na pobočce odkázaly s tím, že oni jsou jen "pošťáci" mi bylo řečeno, že by se semnou ani neměly bavit, že telefon u nich reklamuje O2 a né. Přesto mi slíbily, že záležitost prověří a vyjádří se mi do emailu. Email mi od nich žádný nepřišel, ale reklamace byla uznána, nikoli na signál, který se prý neprojevil ani po důkladném přezkoumání, ale problémy prý způsoboval flex kabel bez RBF, který mi vyměnily. Dále prý preventivně vyměnily mikrofon.
Vzhledem k tomu, že závada mi stále přetrvává a přesto, že jsem si na O2 lince ověřovala dostupnost signálu, který tady je v pořádku a dokonce je tu i LTE, nevím už co dál. Kdybych chtěla tablet, koupím si tablet, ale chtěla jsem telefon, na volání, tak potřebuji telefon na který se mohu spolehnout a s kterým se bez problémů dovolám.
Prosím poraďte jak postupovat.
Netuším už, jak mám prokázat, že v telefon nefunguje jak má.
Děkuji Eliška Kravcová
Lenovo K5
Výměna za nový kus.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
reklamací zařízení se vždy zabývá nezávislé servisní středisko, které prověří popisované potíže uvedené v reklamačním protokolu.
Telefon může mít rovněž nižší příjem signálu, což může způsobovat na místech, kde je signál slabší (viz podzemní garáž) potíže s dostupností. V případě, že pociťujete stále potíže s funkčností telefonu, nemohu doporučit nic jiného, než zařízení znovu reklamovat s co nejpodrobnějším popisem na pobočce.
Rád bych však prověřil také adresy, na nichž se potíže projevují. Budu rád, když mi zde uvedete adresy (vyjma podzemní garáže), na nichž máte potíže jen Vy + informace o tom, zda ostatní, kteří potíže nemají, využívají také O2 a zda mají telefon s podporou 4G. Děkuji mockrát.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
děkuji za rychlou reakci.
Největší problém se signálem mám na mojí adrese Jizerská 2918/29 Ústí nad Labem 40011.
Přítel vlastní Nokii 6 a je také u O2 a problémy tu nemá, možná jen trochu nižší signál, ale dá se mu dovolat bez problémů. Kamarádka která bydlí nade mnou s telefonem také problém nemá, ani u sebe, ani u mě, má Lenovo P70 a je u T mobile. Pokud si dám svou sim kartu do telefonu sony xperia m3, tak také vše funguje. Dále jsem dala sim do další sony xperia, netuším typ, ale je už starší a bez LTE a také telefon fungoval jak má a signál nevypadával.
Chtěla bych se zeptat, je možné nějakým způsobem (kláv. zkr.) zdokumentovat, nebo nahrát chybu když mě špatně slyší druhá strana, nebo když mi telefon hlásí, že nemá síť? Fotky obrazovky jsem již na CD dokládala a jako důkaz, že mám špatný signál v telefonu nestačily.
Děkuji Kravcová
Dobrý den,
u reklamace postačí podrobný popis. Nemusíte to nijak dokumentovat. Děkuji za adresu. Všiml jsem si, že na ní je okrajové pokrytí pro vnitřek budov právě pro LTE a 3G. Telefon se může poté ladit mezi technologiemi, což bude způsobovat uvedené potíže. Některé telefony mohou být citlivější na ladění mezi technologiemi a během ladění pak dochází ke ztrátě signálu.
Jestli je to opravdu záležitost uvedené adresy, zkuste v nastavení telefonu změnit režim sítě (Nastavení - Bezdrátové připojení a sítě - Mobilní sítě - Režim sítě) nastavit režim sítě bez LTE (povolené 2G a 3G), nebo pouze 2G. Dejte mi pak vědět výsledek. Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
dle rady jsem nastavila příjem signálu na 2G a 3G. Týden to zkouším a signál stále vypadává. Je to stejné jako předtím.
Nainstalovala jsem si aplikaci NetMonster, níže zasílám foto signálu v jedné místnosti a foto signálu na balkóně a potom foto zpátky v bytě.
Dobrý den,
děkuji za otestování. Finálně bych vyzkoušel ještě jednu věc - nastavte "natvrdo" pouze 2G (i bez 3G) a pokud budete mít na adrese Jizerská 2918/29 potíže, poprosím Vás také o datum a čas hovoru, který kvůli slabému signálu vypadl + číslo protistrany. Ověřil bych poté s techniky nastavení na síti.
Jestli je však jisté, že to dělá jen jeden telefon a ostatní se signálem potíže nemají, doporučil bych telefon znovu reklamovat a poslat mi číslo reklamace, abych pak zajistil dohled nad řešením reklamace v servisním středisku.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
protože lze vložit jen jeden obrázek a po potvrzení komentáře nemohu dát další, tak jsem nestihla vložit všechny obrázky, nyní tedy napravuji(všechny tři screeny jsem dala do jednoho obrázku).
závada stále přetrvává, dnes odnesu telefon k reklamaci.
mohu Vás poprosit o email, kam bych mohla uvést hovory které buď vypadly, nebo mi protistrana hlásila že mi rozumí každé třetí slovo. Neevidovala jsem všechny(buď byly dlouhé, nebo mi kolikrát ani nešel uskutečnit hovor protože síť byla nedostupná, většinou pomohl restart telefonu, ale ne pokaždé) Nechci totiž veřejně uvádět telefonní čísla blízkých.
Hned co budu vědět číslo reklamace, uvedu Vám ho sem.
Děkuji Kravcová
Dobrý den,
doplnění můžete provést přes www.o2guru.cz/guru/ - přes odkaz prosím uveďte Vaše telefonní číslo i odkaz na tuto diskuzi - nechám situaci prověřit u techniků.
S pozdravem
Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
dnes jsem si opět z reklamace vyzvedla neopravený telefon, bylo mi zděleno, že se závada neprojevila. Poraďtě mi prosím, jak mám prokázat, že pouze tento telefon v dané lokalitě nefunguje jak má a že je telefon každou chvíli bez signálu, jsem už v koncích a uvažuji, že se obrátím na ČOI.
Děkuji
Kravcová
Dobrý den,
jak jsme vám již psali i přes formulář (o2guru.cz/guru), společně s techniky jsme signál prověřovali, přičemž na chybu sítě jsme ve vaší lokalitě nenarazili. Projevují-li se komplikace uvnitř budovy, není tam bohužel dostatečné pokrytí. Je možné, že někteří zákazníci jsou na tom se signálem uvnitř konkrétní budovy lépe - každý telefon je jinak konstruovaný, tudíž i jinak citlivý na sílu signálu. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Petr Mišuec
Guru pro Social Media, O2
chápu správně, že mi radíte změnit operátora?
Protože mám od Vás koupený telefon ze kterého nejde volat v pokryté lokalitě.
děkuji za vyjádření
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.