Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
14.10.17 jsem si zaplatila členství u této společnosti na rok,kde byla uvedena roční částka 99.9 a strženo bylo z účtu 4799,52. Ihned jsem reagovala a odstoupila od smlouvy v dané lhůtě. Poslala jsem i výpovědní formulář a jako důvod jsem uvedla klamave označení ceny. Včera mi přišla odpověď, ze moje členství bude zruseno 14.10.18 a že nelze odstoupit od smlouvy, protože uz už jsem využila služeb. Já jsem žádala zrušení všech závazků a mezi mnou a společností a vrácení celé částky zpět na účet. Obrátila jsem se i evropské spotřebitelské centrum, kde mi take dávají za pravdu, že společnost mylně informuje o ceně a ze mam nárok na odstoupení od smlouvy
Zrušení ročního členství, okamžité odstoupení od smlouvy a vrácení neoprávněně strzeneho poplatku
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Pokud by společnost uváděla klamavé údaje o ceně služby, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. Za klamavou se považuje také obchodní praktika obsahující pravdivou informaci, jestliže vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, pokud jakýmkoli způsobem uvádí nebo je schopna uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny nebo způsobu výpočtu ceny.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce be2 registrovali,
velice Vám děkujeme.
Dobrý den,
s tímto rozhodnutím nesouhlasím, neboť jsem byla vaší společností mylně informována o celkové ceně za roční členství
Uvádíte klamavým způsobem cenu 99.9 ,ale strženo bylo 4799,52 kč.Od smlouvy jsem odstoupila během 14denní lhůty, která je stanovena zakonem. Proto požaduji vrácení částky celé 4799,52 zpět na uvedený účet a ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.á.r.l. ihned po vyřízení a ne az 14.10.2018 ,nejsem ochotná platit za roční členství,když vaše služby nevyužívám a nikdy uz využívat nebudu.
Očekávám rychlou reakci z vaší strany, abych nebyla nucena celou záležitost řešit právní, či soudní cestou.
S pozdravem Urxová
---------- Původní e-mail ----------
Od: Academis Singles Customer Service
Komu: romana.urxova@seznam.cz
Datum: 17. 10. 2017 18:36:51
Předmět: Re: [Ticket#2017101510021416] Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil.
Jako ústřetový krok z naší strany byla již vypovězená automatická prolongace Vašeho VIP/ Prémiového členství. Vaše VIP/ Prémiové členství vyprší ke dni: 14/10/2018 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
10/15/2017 21:30 - romana.urxova wrote:
Komu:
be2 S.à.r.l. , zákaznický servis/Odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg:
-Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu poskytnutí následující služby
-objednáno dne 14.10.2017
Jméno spotřebitele ROMANA URXOVÁ , email: romana.urxova@seznam.cz
-adresa spotřebitele: Jáchymovská 276, 460 10, Liberec 10, Česká republika
Datum: 14.10.2017
Neoprávněně stržený poplatek ve výši 4799,52 14.10.2017 z účtu: 1518618010/3030
Požadované řešení:
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.à.r.l. a vrácení částky 4799,52 zpět na uvedený účet.
Očekávám rychlou reakci a vyřešení celé záležitosti tak, abych nebyla vašim případným neseriózním jednáním donucena toto řešit právní, či soudní cestou.
Při registraci byla uvedena roční částka 99,9 a při zaplacení strženo 4799,52 a tato částka je pro mě jako pro matku samozivitelku likvidační
Spotřebitelka nemůže od smlouvy odstoupit, pokud výslovně společnost požádala, aby jí byla služba poskytnuta ještě před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Společnost v takovém případě musí prokázat, že spotřebitelka tento souhlas vyslovila (nestačí souhlas s obchodními podmínkami, ve kterých je tato informace uvedena, musí se jednat o samostatný souhlas).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: UJX6FF43
Dobrý den, paní Urxová.
S ohledem na výše uvedené obtíže byl již členský poplatek v plné výši refundovaný na Váš účet.
Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den, děkuji a nyní tedy ještě počkám, až přijdou peníze zpět na můj účet.
Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni.
Hodnocení:
Komentář: Peníze jsou zpět na účtě a to celá částka. Moc děkuji za pomoc a za vše co děláte. Opravdu veliké díky. Romana