Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18636Odstoupeni od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2017, před 7 lety

Veronika Merganičová

Znění stížnosti

Dobry den, dne 11.10.2017 jsem uhradila Premium clenstvi na jeden mesic,kdy castka mela byt kolem 60,- z uctu se mi odeslalo cca 150,- A po precteni recenzi jsem zjistila, ze si spolecnost uctuje nejspis podle sebe. Po tomto zjisteni, jsem se tedy obratila na zakaznicky servis, kde pisi ze do 48h reaguji, abych se dozvedela, jak mohu odstoupit od smlouvy, protoze nadale nechci v clenstvi pokracovat,stejne tak nechci,aby spolecnost nadale uzivala me osobni udaje. Psala jsem 14.10.17 a do ted mi nikdo neodpovedel. Aplikaci v tel.stazenou nemam,jen v prohlizeci na internetu, ale na strance jsem nikde formular k vyplneni k odstoupeni od smlouvy nenasla. Prosim,muzete mi poradit, kam a jak mam odstoupeni zaslat, abych vse stihla 14 dni pred uplynutim, nez nastane automaticka obnova, za jeste vyssi castku. Predem moc dekuji za odpoved a radu,jak ze strany Vasi, tak vyjadreni spolecnosti.


Požadované řešení

Odstoupeni od smlouvy z clenstvi PREMIUM, zruseni profilu a zaroven, zruseni souhlasu o pouziti mych osobnich udaju.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2017 08:41, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Pokud by společnost uváděla klamavé údaje o ceně služby, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. Za klamavou se považuje také obchodní praktika obsahující pravdivou informaci, jestliže vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, pokud jakýmkoli způsobem uvádí nebo je schopna uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny nebo způsobu výpočtu ceny.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2017 14:30, před 7 lety

ID: U4OGDC84


Přejeme Vám dobrý den, paní Merganičová.

Prodlužování Vašeho VIP členství na Academic singles bylo zrušené a Váš profil byl smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.10.2017 20:39, před 7 lety


Veronika Merganičová

Hodnocení: