Společnost


CORTEX TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18640Zamítnutí odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2017, před 7 lety

Martin Šulc

Znění stížnosti

Dne 2.8.2017 zakoupena mobilní odpařovací klimatizace, v prostorách prodejny Kauflad v Nymburce. Od 8.8.2017 řeším odstoupení od kupní smlouvy. Vyjádření společnosti SATURN invest s.r.o je zamítavé s odůvodněním: zboží jeví známky opotřebení a nelze jej dále použít k dalšímu prodeji.
Předmětné zboží může jevit znamky šestihodinového použít, a během tohoto používání jsem zjistil nedostatky (NECHLADÍ ALE JEN ZVLHČUJE VZDUCH, a to ve velké míře). Zboží je tedy pro mé potřeby (ochlazení) nepoužitelné.


Produkt

Mobilní odpařovací klimatizace PRO1


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2017 11:36, před 7 lety

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost toto odstoupení respektovat. Pokud by bylo zboží poškozeno, může prodávající po spotřebiteli žádat kompenzaci. Kompenzace by však měla být přiměřená a měla by nahradit pouze skutečné náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu. Prodávající by tak mohl snížit částku (přiměřeně vzhledem k povaze vady, vada estetická či funkční), kterou bude spotřebiteli vracet. Snížení hodnoty zboží by musel podnikatel prokázat. Vrácená částka může být tedy ponížena jen v případě, že došlo ke snížení hodnoty zboží v důsledku nesprávného zacházení se zbožím. Rozhodnout o tom, zda zboží bylo poškozeno nebo ne, nám ale nepřísluší.

Nebude-li možné mezi stranami sporu prostřednictvím naší služby nalézt smírné řešení, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz) nebo na příslušný soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2017 16:43, před 7 lety


Martin Šulc

Zboží je zcela jitě nepoškozené a použito v souladu s tím, jak se má používat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 07:46, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 01:47, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.