Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#18644Zasílání upomínek na úhradu mincí,které jsem neobdržel a nyní i vyhrožování jejich postupem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2017, před 7 lety

Lubomír Šmída

Znění stížnosti

V červnu jsem si na reklamním S-kliku na Seznamu.cz objednal minci za 179,- Kč.Ta mě došla v obálce,kde byly dvě složenky.První na 179,- a i druhá,kde jse s navýšenou cenou 358,- Kč objednal i druhou.Ta mě již nedošla.Po pár dní,týdnech mě začaly chodit upomínky,kde mám zaplatit přes 900,- Kč.Volal jsem tam,že nic platit nehodlám,že jsem nic neobdržel a že jsem si další mince ani neobjednával.Odepsali,že mě to muselo dojít,ať se podívám k sousedům,na poštu,že to bylo od nich odesláno.Bylo to prý odesláno obyčejnou poštou,což asi není v pořádku.Následně došla další a pak již i poslední upomínka,kde cena na zaplacení bylo již přes dva tisíce Kč,2116,-.
Toto pondělí jsem volal na Vaše tel.č.,kde paní Edita Kadlecová mě sdělila,kde se mám s tímto případem obrátit.Dneska jsem odeslal druhý dopis do Plzně -Český mincovní obchod,dále na ČOI - odd.ADR,na ČOI pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj,Finančnímu arbitrovi a nyní sděluji i Vám,aby jste viděli,co se v tomto státě děje.Český mincovní obchod má sídlo ve Švýcarsku,pobočkový obchod v Plzni a dle úředníka na ČOI Praha je řešení,jelikož i tento obchod obchoduje dle českého práva.Tudíž se domnívám,že se celá záležitost zastaví a dočkám se klidu v nekalém podnikání podvodníků.
Zítra ještě podám na tento obchod trestní oznánemí na nekalé praktiky na Policii ČR.


Produkt

Produkt : Informace-sběratelský servis Mocnářský palác Hofburk a : Informace -sběratelský servis Císařská rodina


Požadované řešení

Chci,aby mě na vždy vymazali moje iniciály ze své evidence,aby mě již nazasílali stále jejich nesmyslné nabídky a aby se vyřešila částka 2116,- Kč tak,že jim neuhradim již ani korunu,jelikož žádné jejich mince či medaile nemám a ani již žádné zpětně zasílat nechci.
Dle informaci na internetu jsou to podivné praktiky,které nemají nic společnýho se slušným chováním .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2017 13:31, před 7 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy.

Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

Od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2017 12:30, před 7 lety

Vážený pane Šmído,

je nám velice líto, že Vám nebyla doručena zásilka č. 003,004 z vaší kolekce MARIE TEREZIE.

Na základě Vaší telefonické informace bylo zahájeno šetření s ČP. K této záležitosti Vám bylo 2x (31.8. a 4.9.) zasláno potvrzení. Jak je v dopise uvedeno, je nutné toto potvrzení Vámi podepsané zaslat zpět, aby záležitost
mohla být dořešena.

Bohužel do dnešního dne jsme Vámi podepsané prohlašení neobdrželi.

Tímto Vaši informaci předáváme opět na Českou poštu, aby záležitost mohla být uzavřena.

Upomínka k faktuře č. 003,004 je dnešním dnem neplatná.

Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.

Mějte prosím pochopení, že všechny písemné nabídky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2017 17:23, před 7 lety


Lubomír Šmída

Dobrý den,

máte pravdu,že jste mě zaslali 31.8. a 4.9 potvrzení.To jsem ale nezaslal z důvodu,že jsem požádal právní kancelář o pomoc a do tý doby jsem nemohl nic řešit.Nyní jsem se obrátil na instituce,kde možná pomoc přijde.

S Vaším obchodem už nechci nikdy mít nic společnýho.Doufám,že se tímto celá věc dořeší a nebudu muset stále otvírat obálky s upomínkama a výhružkami .

Sdělte mě prosím nyní ,jaký postup udělat,zda odeslat to Vámi žádané potvrzení,že jsem dvě zásilky nedostal či jakou cestou se zbavit Vašich zasílaných upomínek?

Také Vás žádám o potvrzení,že již Vám nic nedlužím a že mě nebudete zasílat upomínky .

Děkuji

Šmída

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2017 08:13, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2017 14:50, před 7 lety

Vážený pane Šmído,

po zaslaní podepsané potvrzení bude záležitost pro Vás uzavřena a pohledávka zrušena.

Děkujeme za pochopení a spolupráci.

S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.10.2017 11:39, před 7 lety


Lubomír Šmída

Dobrý den,

děkuji za odpověď.Zašlu žádané potvrzení na Vaši adresu a doufám,že se celá záležitost tímto způsobem uzavře.

S pozdravem Šmída

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2017 10:47, před 7 lety

Děkujeme za spolupráci

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.10.2017 12:07, před 7 lety


Lubomír Šmída

Dobrý den,

mám informaci z České pošty,že doporučená zásilka Vám byla dodána.
Tímto žádám Český mincovní obchod o písemný doklad,že se celá věc uzavřela a že k Vaší společnosti nemám žádný dluh.

Tento doklad bude založen k celému problému,kterému jsem musel čelit a kde jsem musel vyhledat odbornou pomoc jak právníka,tak i jiných institucí.
Právě abych měl pocit kompletního klidu,tak Vás žádám o toto potvrzení a zaslání doporučeně na moji adresu,kterou vlastníte.

Děkuji za pochopení a věřím,že mě brzy dojde dopis,kde již bude ukončeno sporné řešení.
Šmída

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 12:09, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2017 13:47, před 7 lety

Vážený pane Šmído,

naše vyjádření, dle Vašeho požadavku obdržíte v příštích dnech prostřednictvím České pošty.

S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.11.2017 11:08, před 7 lety


Lubomír Šmída

Dobrý den,
děkuji za potvrzení nedlužnosti.Prosím Vás tímto,aby jste mě přestali obtěžovat nabídkami,o které jsem Vás již písemně a doporučeně žádal.

Tímto záverem již jen to,aby jste přestali otravovat slušné lidi,kteří v dobrém úmyslu si zakoupí něco a Vy pak vyhrožujete .

Děkuji dTestu za pomoc při řešení sporu.

Šmída

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2017 12:44, před 7 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která se může k případu vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2017 08:51, před 7 lety

ČMO další vyjadření k případu nemá. Záležitost byla ukončena a zpracována dle požadavku zákazníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.11.2017 11:02, před 7 lety


Lubomír Šmída

Hodnocení:

Komentář: .....ponaučení pro příště ... Nenaletět !!!!