Společnost


ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#1865Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2014, před 11 lety

Marta Müllerová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 18.12.2013 byla se mnou sepsána smlouva firmou Zepter na čističku vody edel waser v hodnotě 18.990,- kč.Jsme oba důchodci,dali jsme na to své veškeré úspory.Přesvědčování bylo velice působivé,jak špatnou vodu máme ve vodovodu.21.12.2013 jsem doplatila 18.490 přímo ve firmě, s tím, že při sepsání smlouvy jsem panu Dolanovi předala zálohu 500,- Kč. Dodnes mi nenapsali kdy čisktičku doručí, kdo ji bude instalovat.Když jsem se na to tázala na zákaznickém centru, sdělila mi paní Nová,že to není doplaceno.Jsem staá osoba, dala jsem veškeré své peníze a hodně se mne to dotklo.Mám skornatělé cévy do mozku,málem jsem měla mrtvici.Prosím Vás o pomoc.Nevím kam se obrátit.Pan Dolan telefonoval,že je vše v pořádku,že to bude doručeno.Ale zdá se mi, že od 18.12.2013 do 13.1.2014 je to přeci jen dlouhá doba a cena není malá. Děkuji.Marta Mullerová,Krouzova


Produkt

čistička vody


Požadované řešení

mám velký pocit křivdy.Potřebuji odjet mimo POrahu a prosím, aby mi čistička byla doručena do týdne, nebo aby byla smlouva zrušena a veškeré peníze mi navráceny. Nebo aspoň mi dána sleva za takové jednání - že jsem nezaplatila plnou cenu a tak dlouhé dodání. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 12:42, před 11 lety

Pokud je uzavřena kupní smlouva, má kupující povinnost zaplatit kupní cenu a prodejce má povinnost dodat zboží. V případě, že se prodejce ocitá s dodáním zboží v prodlení, je třeba mu dle § 517 občanského zákoníku zaslat výzvu k dodání. Pokud zboží nebude dodáno ani na základě této výzvy, má kupující nárok od smlouvy odstoupit a žádat vrácení zaplacené kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2014 10:21, před 10 lety

Spotřebitelka nás informovala, že po zveřejnění stížnosti společnost zboží dodala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.