Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 18.12.2013 byla se mnou sepsána smlouva firmou Zepter na čističku vody edel waser v hodnotě 18.990,- kč.Jsme oba důchodci,dali jsme na to své veškeré úspory.Přesvědčování bylo velice působivé,jak špatnou vodu máme ve vodovodu.21.12.2013 jsem doplatila 18.490 přímo ve firmě, s tím, že při sepsání smlouvy jsem panu Dolanovi předala zálohu 500,- Kč. Dodnes mi nenapsali kdy čisktičku doručí, kdo ji bude instalovat.Když jsem se na to tázala na zákaznickém centru, sdělila mi paní Nová,že to není doplaceno.Jsem staá osoba, dala jsem veškeré své peníze a hodně se mne to dotklo.Mám skornatělé cévy do mozku,málem jsem měla mrtvici.Prosím Vás o pomoc.Nevím kam se obrátit.Pan Dolan telefonoval,že je vše v pořádku,že to bude doručeno.Ale zdá se mi, že od 18.12.2013 do 13.1.2014 je to přeci jen dlouhá doba a cena není malá. Děkuji.Marta Mullerová,Krouzova
čistička vody
mám velký pocit křivdy.Potřebuji odjet mimo POrahu a prosím, aby mi čistička byla doručena do týdne, nebo aby byla smlouva zrušena a veškeré peníze mi navráceny. Nebo aspoň mi dána sleva za takové jednání - že jsem nezaplatila plnou cenu a tak dlouhé dodání. Děkuji
|
Tweet |
Pokud je uzavřena kupní smlouva, má kupující povinnost zaplatit kupní cenu a prodejce má povinnost dodat zboží. V případě, že se prodejce ocitá s dodáním zboží v prodlení, je třeba mu dle § 517 občanského zákoníku zaslat výzvu k dodání. Pokud zboží nebude dodáno ani na základě této výzvy, má kupující nárok od smlouvy odstoupit a žádat vrácení zaplacené kupní ceny.
Spotřebitelka nás informovala, že po zveřejnění stížnosti společnost zboží dodala.