Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18652Nneoprávněně naúčtovaný poplatek-hra na Kino Barandov s tel.č. 909 90 90 99 dne18.10.2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2017, před 7 lety

Marie Jordánková

Znění stížnosti

Ve středu 18.10.2017 v čase od 13.45 do 14.15, jsem absolvovala volání do hry vysílané na Kino Barandov. Jde nepochybně o klamání spotřebitele, kdy během hry opakovaně moderátorka konstatovala, že do studia nikdo nevolá správnou odpověď, resp. vyvolávala dojem, že na linku 909 90 90 99 nevolá vůbec nikdo. Ve skutečnosti však šlo pouze o zdržovací taktiku a "navolání" co největšího objemu peněz. Po zdlouhavém čekání s poslechem nesmyslných horoskopů (asi 30 minut), byl do studia přepojen jeden volající se správnou odpovědí, když je ale jasné, že zdaleka nebyl jediný, kdo na linku volal. Podle mého názoru nelze uvádět volající diváky v omyl, který vede pouze k obohacení provozovatele hry.


Produkt

Hra na Kino Barandov s tel. číslem 909 90 90 99, rozpoznat 3 odlišné obrázky z předlohy.


Požadované řešení

Vrácení provolané částky (2970,00 Kč) a postih organizátora hry.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 12:29, před 7 lety

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.

Dále se může spotřebitelka, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 01:10, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.