Společnost


AKRIM, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18657Žádná odpověď na podanou reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2017, před 7 lety

Renata Juchelkova

Znění stížnosti

Nekolik krat jsem podávala reklamaci na závady co se vyskytly pri montazi obývací steny a chtela jsem písemné vyjadreni, ale nikdo z toho obchodu nereaguje. Nekdy od nich nekdo zavola a slíbí ze se na to podivaji, minuly tyden mi byl poslán technik ktery sam nevěděl co způsobuje ty vady a od te doby nevim co s mou reklamaci dal. Poprosila jsem o písemné vyjadreni a nikdo nereaguje. Jsem si jista ze se jedna o vady neodstranitelne a požadovala jsem vraceni penez. K vyrobku jsem nedostala ani fakturu, jen paragon o zaplaceni.


Produkt

Obývací stěna Alex


Požadované řešení

Vraceni penez za obývací stenu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 12:05, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu zboží, prodávající je zase povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud prodejce nevyřídí uplatněnou reklamaci spotřebitele v zákonem stanovené lhůtě dopouští se správního deliktu dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.

Podnikatel je povinen spotřebiteli vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně písemného odůvodnění zamítnutí reklamace. Za porušení této zákonné povinnosti může být společnosti udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 01:11, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.