Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#18664Reklamace obuvi - neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2017, před 7 lety

Veronika Čiháčková

Znění stížnosti

Reklamace v A3 sport, velmi špatná komedie, koupíte botky za více jak 2.tisíce, jdete je po roce a půl reklamovat, pač praskly v ohybu, rozpáral se šev u jazyka, a nejen že u kasy jsou "dámičky" které zajímají jejich zaměstnanecké slevy, tak si pomalu reklamaci musí člověk vyplnit sám... běžecké boty Salomon Speedcross 3, se nesmí promočit, musíte je fixovat na nohu (podle odborníka je asi manžel nosil za tkaničku na palci u nohy, nebo nevím) a závěr reklamace neuznána, protože ji používáte špatně a neodborně!


Produkt

Salomon Speedcross 3, artikl č. S127609


Požadované řešení

Vrácení peněz, v A3 sportu již raději nic nekoupíme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 08:04, před 7 lety

Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že věc byla vadná. Bylo-li tedy rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci. Rovněž lze kontaktovat ITC Zlín - Institut pro testování a certifikace (www.itczlin.cz).

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitelky prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitelka svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 01:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.