Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18667Zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2017, před 7 lety

Martin Strnad

Znění stížnosti

Dobrý den, už jsem jednu stížnost na toto téma tady zakládal, zde bych rád uvedl, co nejvíce informací aby bylo možné daný problém vyřešit. Dne 17.6.2017 jsem si založil účet na stránkách c-date. Zaplatil jsem 180Kč na měsíc za využívání služeb VIP členství a už jsem přehlednul, že je nutné zaplatit částku 2 394,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK. Toto celé mi teď mi bylo poslána, jako upomínka vymáhací společností.

Nemám nadále zájem o vaše služby. Rád bych tímto zrušil celý svůj účet včetně VIP členství. Pokoušel jsem se i zaslat výpověď na email, fax ale nikdo nereaguje. Uvedenou částku jsem ochoten zaplatit, ale již nehodlám mít prodloužené členství a platit to neustále dokola.

Z přihlašovacích údajů mám pouze registrační email: 0black9angel9@gmail.com.
Přihlašovací jméno nebo ID nemám k dispozici jelikož nemohu být vpuštěn na svůj profil se slovy: "Přístup k Vašemu profilu byl žel dočasně pozastaven!
Proces vymáhání dlužného poplatku byl zahájen."


Produkt

VIP členství


Požadované řešení

Zrušení členství včetně splacení dlužné částky do 17.10.2017


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2017 08:56, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2017 10:54, před 7 lety

ID: KZXICG50


Přejeme Vám dobrý den.

V zájmu úhrady dlužného poplatku prosím následujte instrukcí uvedených v rámci upomínkového emailu ze strany externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.

Budoucí prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Jakmile bude dlužný poplatek uhrazený, kontaktujte prosím v zájmu definitivního smazání svého profilu přímo Zákaznické centrum C-date na adrese: service@c-date.cz

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.10.2017 14:59, před 7 lety


Martin Strnad

Dobrý den,
děkuji za vyřízení, platbu jsem již odeslal nyní se jen čeká, kdy dorazí do systému společnosti pro vymáhání dlužných poplatků. Budu vás tedy kontaktovat o zrušení účtu na vámi uvedeném emailu.

Přeji hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2017 14:47, před 7 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Dne 17.6.2017 jsem si založil účet na stránkách c-date. Zaplatil jsem 180Kč na měsíc za využívání služeb VIP členství a už jsem přehlednul, že je nutné zaplatit částku 2 394,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK. Toto celé mi teď mi bylo poslána, jako upomínka vymáhací společností. Ta byla následně uhrazena.

Zde v této stížnosti bylo potvrzeno, že mi bylo VIP členství zrušeno. Přesto se stále nemohu přihlásit na svůj účet na portálu a zrušit ho. Když jsem poté poslal email na zde uvedenou emailovou adresu (včetně výpovědi), byl jsem požádán o zaslání potvrzení o zaplacení pohledávky. Potvrzení jsem odeslal, ale nikdo na můj email nereaguje.

Rád bych tímto zrušil celý svůj účet.

Z přihlašovacích údajů mám pouze registrační email: 0black9angel9@gmail.com.
Přihlašovací jméno nebo ID nemám k dispozici jelikož nemohu být vpuštěn na svůj profil se slovy: "Přístup k Vašemu profilu byl žel dočasně pozastaven!
Proces vymáhání dlužného poplatku byl zahájen."

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2017 15:54, před 7 lety

ID: KZXICG50


Dobrý den.

Tímto Vám potvrzujeme, že Váš profil na C-date byl již smazaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.11.2017 16:59, před 7 lety


Martin Strnad

Hodnocení:

Komentář: Děkuji oběma stranám za pomoc při řešení mého problému.

Přeji Hezký den