Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den Dne 13.10 mi byl demontovan elektromer kvůli černému odběru.pochybenim někoho z ČEZu nam neprávem ukončili smlouvu a odebrali elektromer a po našem pátrání sam ČEZ přiznal že chyba je na jeho straně,ale jako největší drzost beru to že je 19.10 a já s rodinou jsme stále bez energie a nikdo není schopen přijít a zapojit to!!!!!! Je to jen samé: to nejde a v tuto chvíli vám nejsme schopni říct kdy vám to zapojí.... Nechal bych vše plavat jsme jen lidi a každý chybuje,ale pokud nikdo udělá chybu tak se jí snaží napravit ale jak koukám to u vás asi neplatí
Okamzite zapojení a nahrada skody
|
Tweet |
Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace může spotřebitel kontaktovat naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se může rovněž obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.