Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18676Nedoručená zásilka v avizovaný den

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2017, před 7 lety

Anna Tichá

Znění stížnosti

Dne 17.10.2017 v 18.41 hod. mi přišla SMS zpráva, že 18.10.2017(středa) mi bude doručena zásilka DR2320462839U. Změnila jsem si tedy veškeré aktivity a celý den byla doma (mobil stále u sebe),ale - kde nic, tu nic - nikdo nezvonil, nikdo nevolal. Nevím, zda je velký problém, aby někdo zavolal na mobil, že např. nestíhá, že doručí v jiný termín, atp. Čekala jsem tedy další den dopoledne, opět nic. Po obědě jsem si vyhledala internetovou adresu pro informace o zásilkách, neboť v SMS je uvedena chybně adresa pro změnu termínu doručení nebo na info, ale pouze na stížnosti? -zřejmě víte proč) a zjistila jsem, že zásilka je uložena na poště 413. Došla jsem tedy na poštu, kde zásilka opravdu byla uložena, vyzvedla jsem ji a 5 ks nesla domů sama. To jsou tedy opravdu úžasné služby!!!!! A co mají dělat ti, kteří nemají možnosti si informace vyhledat nebo to ani netuší, že je to možné ?


Požadované řešení

Prosím o vysvětlení proč nebyla zásilka v daný den doručena a co by se s ní stalo, kdybych ji sama nevyzvedla? děkuji. Anna Tichá


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 08:28, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.