Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18677Nekomunikace e-shopu - vrácení peněz za chybně zaslané zboží, které Lidl již zpět obdržel.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2017, před 7 lety

David Hušek

Znění stížnosti

Dobrý den,


1. objednal jsem autosedačku v černé barvě.

Číslo objednávky:1100119479 Dorazila fialovo / růžová a tu jsem také zaplatil.

2. V pátek mě kontaktovala nějaká paní z čísla 727945409 která se omluvila
a požádala mě, abych nalepil na balík štítek na vratku, 16.10. vyzvedl
kurýr a jak dorazí zásilka zpět na centrálu bude mi odeslána zásilka kterou jsem si objednal, bude se jednat o výměnu!

Byla to reakce na stížnost: Reference #28677458


3. Paní vytvořila novou objednávku a opět zaslala na dobírku.Takže žádná
výměna, ale nová objednávka. To mi paní zapomněla říci.

Číslo objednávky:1000002023 Tu jsem opět zaplatil 18.10. na dobírku.


4. Žádal jsem Lidl o jasné vysvětlení, kdy mi budou vráceny peněžní prostředky za první Vaši chybnou objednávku 1100119479 kterou dle PPL jste převzali zpět dne 17.10.


Na Vaši zákaznickou linku se nedá dovolat, na tel. čísle to nikdo nebere a
email hotline je bez reakcí. Zákazník nemá žádnou zpětnou vazbu, nemůže se zeptat, proč neproběhla výměna a jaký bude další postup navrácení peněz, jedná se o částku 2690,- Psal jsem průběžně s dotazem na všechny tyto kanály socialmedia@lidl.cz, zpetnazasilka@lidl-shop.cz, hotline@lidl.cz
Nakonec i na profil Facebooku Lidl, zatím bez reakce, jen očekávám blokaci jako ostatní tazatelé na tomto profilu.

To že se zásilky opozdí, nebo se stala chyba v expedici, bych pochopil. Ale tenhle přístup operátorů a celého Lidlu, kdy strčí hlavu do písku nepochopím, je to vysloveně tahání zákazníka za nos, od prvního rozhovoru s operátorem kdy mi slíbí zpětné kontaktování během několika minut a nezavolá zpět.
Druhý operátor volá až po dalších urgencí, následný den a opět tvrdí výměnu a přitom moc dobře věděl, že vytváří novou objednávku.

Žádám Lidl aby se postavil k problému čelem a začal řešit své závazky, já vše splnil 2x.


Požadované řešení

Žádám Vás o zpětnou vazbu kde mi bude jasně sdělen postup
navrácení peněz.A peníze budou vráceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 08:23, před 7 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal.

Nevrátí-li prodávající spotřebiteli peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2017 09:55, před 7 lety

Dobrý den, pane Hušku,

podle našich informací jste již peníze za vrácené zboží obdržel. Můžeme tedy tuto záležitost považovat za uzavřenou?

Děkujeme za odpověď.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.10.2017 10:01, před 7 lety


David Hušek

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den Lidle,

ano dnes peníze jsem obdržel na svém bankovním účtu.

Děkuji dTest.

S pozdravem
David Hušek