Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
1. objednal jsem autosedačku v černé barvě.
Číslo objednávky:1100119479 Dorazila fialovo / růžová a tu jsem také zaplatil.
2. V pátek mě kontaktovala nějaká paní z čísla 727945409 která se omluvila
a požádala mě, abych nalepil na balík štítek na vratku, 16.10. vyzvedl
kurýr a jak dorazí zásilka zpět na centrálu bude mi odeslána zásilka kterou jsem si objednal, bude se jednat o výměnu!
Byla to reakce na stížnost: Reference #28677458
3. Paní vytvořila novou objednávku a opět zaslala na dobírku.Takže žádná
výměna, ale nová objednávka. To mi paní zapomněla říci.
Číslo objednávky:1000002023 Tu jsem opět zaplatil 18.10. na dobírku.
4. Žádal jsem Lidl o jasné vysvětlení, kdy mi budou vráceny peněžní prostředky za první Vaši chybnou objednávku 1100119479 kterou dle PPL jste převzali zpět dne 17.10.
Na Vaši zákaznickou linku se nedá dovolat, na tel. čísle to nikdo nebere a
email hotline je bez reakcí. Zákazník nemá žádnou zpětnou vazbu, nemůže se zeptat, proč neproběhla výměna a jaký bude další postup navrácení peněz, jedná se o částku 2690,- Psal jsem průběžně s dotazem na všechny tyto kanály socialmedia@lidl.cz, zpetnazasilka@lidl-shop.cz, hotline@lidl.cz
Nakonec i na profil Facebooku Lidl, zatím bez reakce, jen očekávám blokaci jako ostatní tazatelé na tomto profilu.
To že se zásilky opozdí, nebo se stala chyba v expedici, bych pochopil. Ale tenhle přístup operátorů a celého Lidlu, kdy strčí hlavu do písku nepochopím, je to vysloveně tahání zákazníka za nos, od prvního rozhovoru s operátorem kdy mi slíbí zpětné kontaktování během několika minut a nezavolá zpět.
Druhý operátor volá až po dalších urgencí, následný den a opět tvrdí výměnu a přitom moc dobře věděl, že vytváří novou objednávku.
Žádám Lidl aby se postavil k problému čelem a začal řešit své závazky, já vše splnil 2x.
Žádám Vás o zpětnou vazbu kde mi bude jasně sdělen postup
navrácení peněz.A peníze budou vráceny.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal.
Nevrátí-li prodávající spotřebiteli peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.
Dobrý den, pane Hušku,
podle našich informací jste již peníze za vrácené zboží obdržel. Můžeme tedy tuto záležitost považovat za uzavřenou?
Děkujeme za odpověď.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den Lidle,
ano dnes peníze jsem obdržel na svém bankovním účtu.
Děkuji dTest.
S pozdravem
David Hušek