Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V domluveném termínu nebyla zásilka dodána. I přes volání a prosení o informace o dodání jsem byla ujištěna, že dnes zásilka přijde a o čase budu informována. Nic po 10 telefonátu mi dali číslo na řidiče, řidič mi řekl,že mojí zásilku rozhodně neveze. Nikdo nezvedal na centrále telefon, po hodině volání mi bylo řečeno že se omlouvají, ale stala se chyba v systému a dnes mi matraci nedodají. Moje dosavadní matrace byla odvezena do sběrného dvoru, takže si spěte na podlaze.Doopravdy nechápu jak se něco tak strašného může stát. Objednávala jsem před Toptrans poprvé a vím, že na posledy a budu si stěžovat dále. To bylo zamítnuto a prý se ozvou jak krizivou situaci vyřeší.. Jen tak dál Toptrans Plzeň
přeprava matrace
Vysvětlení jak se něco takového může stát a vrácení peněz za dopravu.
|
Tweet |
U smluv uzavřených se spotřebitelem ve smyslu § 2090 odst. 2) občanského zákoníku po dobu přepravy věci odpovídá za její poškození, ztrátu prodávající, neboť spotřebiteli je věc odevzdána až převzetím od přepravce. Spotřebitel uzavřel smlouvu pouze s prodávajícím a nikoliv s přepravcem. Zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), a tudíž, ten je také oprávněn uplatnit reklamaci přepravy zásilky u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitel by měl řešit danou situaci s prodávajícím, se kterým uzavřel kupní smlouvu. Prodávající má totiž povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, může spotřebitel od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení peněžních prostředků. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.