Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18680Nedodané zboží ani navrácení uhrazené částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2017, před 7 lety

Kateřina Ivanová

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěla bych se s Vámi podělit o svou situaci, která vznikla ve zkušenosti s eshopem rajpradla.cz. Eshop/stránky vypadají věrohodně, ale sama nevím, co si pomyslet o jejich chování a jak se s nimi případně spojit ;-( .

Dne 16.9.2017 jsem na eshopu rajpradla.cz zaregistrovala a objednala u tohoto eshopu zboží (konkrétně "Noční košilka Donna Diana 2XL)". Za objednávku jsem zaplatila 574 Kč hned daný den bankovním převodem (platba předem). V emailu stálo "Děkujeme za Vaši objednávku. Předpokládané datum doručení: 26.09.2017". Čekala jsem tedy na objednávku. V registraci stále svítilo "Nová objednávka" a bylo mi to tedy podezřelé, ale čekala na objednávku. Když objednávka nepřišla ani po uvedeném datu 26.9.2017, tak dne 1.10.2017 jsem jim psala email a snažila se dovolat na jejich linku 511 444 070, ale bez úspěchu. Začala jsem být poměrně zoufalá. Ve svém emailu jsem zaregistrovala email od Heureky, který dorazil dne 27.9.2017. Tím, že jsem se nemohla dopsat a ani dovolat do eshopu/prodejci, zkusila jsem napsat o své situaci do recenze na Heurece a říkala si, že by na to eshop mohl reagovat. Na základě recenze se mi eshop ozval (ten samý den) a omlouvali se za prodlení v dodání zboží a jestliže mám zájem, tak prosí o strpení, ale že do 17.10.2017 bude objednávka dodána na dodací adresu. Napsala jsem jim, že zájem o pozdní dodání mám do 17.10.2017 a zda-li by se stalo, že by zboží do té doby nedorazilo, co se bude dít. Eshop/podpora bez reakce na můj email. 11.10. 2017 jsem jim psala, že nedorazila žádná odpověď na email a že na zboží čekám a prosím o zaslání odpovědi. Bohužel opět bez odpovědi. Čekala jsem tudíž do 18.10. 2017 a napsala jim další email, že je po termínu, do kdy sdělovali, že zboží dorazí a zatím zboží stále nemám a peníze se mi na účet také nevrátily. Během procesů emailů jsem se snažila i dovolat, ale bez úspěchu. Stále bylo číslo obsazené a dnes je 19.10.2017 a problém není dořešen - nemám peníze ani zboží.


S pozdravem zákaznice Ivanová


Produkt

Výrobek :Noční košilka Donna Diana DARBLU/2XL,kód výrobku PZ-NK00783/DARBLU/2XL


Požadované řešení

Poprosila bych o dořešení situace. Buďto zaslat požadované zboží na uvedenou adresu (budu ráda i za případnou kompenzaci doby čekání), a nebo vrácení celé částky za nákup na můj bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 08:14, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 01:20, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.