Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes odpoledne jsme byli nakoupit v Lidlu a doma jsme zjistili, že balená vysočina od firmy pikok je plesnivá, mám chuť tam naklusat a omlátit vám to o hlavu. PS: Datum spotřeby je 9.11.2017 Pěkný den...
Balená Vysočina pikok 300g
Zkontrolovat si regály...
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (salám) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Dobrý den, pane Wnetrzáku,
za plesnivý salám se omlouváme. Můžete nám upřesnit, ve které naší prodejně jste jej zakoupil, abychom informovali kolegy? Pokud by se něco podobného opakovalo, neváhejte výrobek, s jehož kvalitou nejste spokojen, vrátit zpět do prodejny, kde Vám budou vráceny peníze.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.