Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18683Plesnivá vysočina

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2017, před 7 lety

Adam Wnetrzák

Znění stížnosti

Dnes odpoledne jsme byli nakoupit v Lidlu a doma jsme zjistili, že balená vysočina od firmy pikok je plesnivá, mám chuť tam naklusat a omlátit vám to o hlavu. PS: Datum spotřeby je 9.11.2017 Pěkný den...


Produkt

Balená Vysočina pikok 300g


Požadované řešení

Zkontrolovat si regály...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2017 10:38, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (salám) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2017 17:05, před 7 lety

Dobrý den, pane Wnetrzáku,

za plesnivý salám se omlouváme. Můžete nám upřesnit, ve které naší prodejně jste jej zakoupil, abychom informovali kolegy? Pokud by se něco podobného opakovalo, neváhejte výrobek, s jehož kvalitou nejste spokojen, vrátit zpět do prodejny, kde Vám budou vráceny peníze.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 12:25, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2018 12:33, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.