Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dne 19.10. jsem obdrzela do schranky balicek ve forme obalky, ktera obsahovala preparat, ktery jsem u spolecnosti nikdy nepoptavala a dorazil spolecne se slozenkou k zaplaceni. Zadnou smlouvu jsem se spolecnosti neuzavrela ani pisemne ani telefonicky. Nechci od spolecnosti nic dostavat a uz vubec ne slozensky k zaplaceni neceho co jsem si neobjednala a ani jako balicek neprebrala. Jak mohu zajistit, aby tato spolecnost jiz zadne dalsi zasilky neposilala a nasledne nevymahala uhrazeni zbozi.
Dekuji
Kobrlova
Jiz nechci zadny balicek od teto spolecnosti dostavat!!!! Nehodlam hradit zbozi ktere jsem si neobjednala
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebitelce úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a že zboží dodala na adresu spotřebitelkou uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Dobrý den,
evidujeme zde telefonickou objednávku doplňku stravy Hair&Nail Comfort s tím, že jako první jsme Vám poslali Uvítací balíček v ceně 79 Kč, který jsme expedovali jako balík do ruky prostřednictvím České pošty, ale který nebyl vyzvednut a vrátil se nám zpět. Bohužel mezitím jsme stihli vyexpedovat druhou pravidelnou zásilku, protože se jedná o pravidelný odběr.
Zasílání jsme ukončili a druhou zásilku jsme odepsali. Nemusíte ji tedy hradit, ani vracet zpět.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.