Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#18685Zasílání nevyžádaných balíčků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2017, před 7 lety

Petra Kobrlova

Znění stížnosti

Dobry den,
dne 19.10. jsem obdrzela do schranky balicek ve forme obalky, ktera obsahovala preparat, ktery jsem u spolecnosti nikdy nepoptavala a dorazil spolecne se slozenkou k zaplaceni. Zadnou smlouvu jsem se spolecnosti neuzavrela ani pisemne ani telefonicky. Nechci od spolecnosti nic dostavat a uz vubec ne slozensky k zaplaceni neceho co jsem si neobjednala a ani jako balicek neprebrala. Jak mohu zajistit, aby tato spolecnost jiz zadne dalsi zasilky neposilala a nasledne nevymahala uhrazeni zbozi.

Dekuji

Kobrlova


Požadované řešení

Jiz nechci zadny balicek od teto spolecnosti dostavat!!!! Nehodlam hradit zbozi ktere jsem si neobjednala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2017 09:50, před 7 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebitelce úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a že zboží dodala na adresu spotřebitelkou uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2017 09:59, před 7 lety

Dobrý den,

evidujeme zde telefonickou objednávku doplňku stravy Hair&Nail Comfort s tím, že jako první jsme Vám poslali Uvítací balíček v ceně 79 Kč, který jsme expedovali jako balík do ruky prostřednictvím České pošty, ale který nebyl vyzvednut a vrátil se nám zpět. Bohužel mezitím jsme stihli vyexpedovat druhou pravidelnou zásilku, protože se jedná o pravidelný odběr.

Zasílání jsme ukončili a druhou zásilku jsme odepsali. Nemusíte ji tedy hradit, ani vracet zpět.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 07:59, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 17:47, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.