Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,včera jsem obdržela :Platební upomínka
Vaše předplatné na www.academic-singles.cz
Nezdařená platba behěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 93.153.59.53
be2 S.à.r.l. / www.academic-singles.cz
Referenční číslo: CZ-2017-10-19-164102533-AS-CB (citujte, prosím)
19.10.2017
Vážený pane Kateřina Seidlová,
ke dni 19.10.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.academic-singles.cz uhrazené ke dni 4.9.2017 s použitím emailové adresy seidka@seznam.cz), automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Produkt: 3-měsíční VIP členství
IP-adresa: 93.153.59.53
Forma úhrady: CreditCard MASTER
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o poplatky spojené s Chargeback ve výši 298,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.
Žádné VIP členství jsem si neobjednala, platbu 2247Kč si společnost neoprávněně strhla z mého účtu i přes porušení odstavce 8 smluvních ujednání. Svou kartu jsem hned zablokovala. Včera jsem na zákaznický mail poslala výpověď a stížnost.
seznamka be2
PROSÍM VÁS O POMOC, JAK MÁM POSTUPOVAT, PROTOŽE POKUD TUTO ČÁSTKU NEUHRADÍM, SPOLEČNOST ACADEMIC- SINGLES MI VYHROŽUJE EXEKUCÍ.VRÁTIT PENÍZE ASI NEMUSÍM DÍKY POJIŠTĚNÉ PLATEBNÍ KARTĚ NENÍ ZAPOTŘEBÍ (NEVÍM), ALE UPOMÍNKY A POKRAČOVÁNÍ OPRAVDU NECHCI. PŘEDEM DĚKUJI SEIDLOVÁ KATEŘINA
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: YV5TAD85
Dobrý den, paní Seidlová.
Uvedená Upomínka byla na Vaši emailovou adresu zaslaná v důsledku skutečnosti, že platba za Vaše prodloužené VIP členství ve výši 2247 byla k datu 18.10.2017 navrácená na Váš účet a ta samá částka byla následně OPĚTOVNĚ neoprávněně stažená na podnět Vaší banky ke dni 19.10.2017.
Děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.