Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#18688Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2017, před 7 lety

Miroslav Lee

Znění stížnosti

Na balík čekám už týden. Objednal jsem si večerní doručení a po odeslání prodejcem několik dní ležel na depu, aniž by se ho někdo vůbec obtěžoval naložit. Při každém zavolání mi na zákaznické lince bylo slíbeno, že ho určitě doručí následující den, kdy se ovšem zase nikdo neobjevil ani neozval a celý cyklus bylo potřeba zopakovat. Od pátku nejsem doma a domluvil jsem (= minimálně 3x zopakoval) další "pokus" o doručení na pondělí příští týden, aby mi dnes přišla zpráva, že se bude doručovat... v pátek. Ať se kluci klidně projedou, ale pokud tu zásilka nebude v pondělí večer (což je klidně možné, protože i přes výslovné objednání večerního doručení se mi stále snaží vnutit její vyzvednutí v parcel shopu, který je otevřený pouze, když jsem v práci), objednávku ruším a nechám si ji poslat přes jiného rozvozce. Ani po 6 telefonátech nejsem blíž vysněnému doručení zásilky.


Požadované řešení

Doručení?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2017 09:25, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 02:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.