Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednáno zboží (kosmetika) jejich predvanoční nabídky na internetu dne 17.12.2013 ve výši 163Kč. Emailem došla faktura po zaplacení o prijetí částky, ale do dnešního dne i přes dnes již storno objednávky se nikdo nevyjádřil, na email i telefonicky nereagují.
Pavel Hunka
Balíček Silk
Vrátit peníze
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena kupní smlouva je prodejce povinnýdodat objednané zboží a kupující je povinný zaplatit kupní cenu. Pokud není prodejcem plněno, může spotřebitel dle § 517 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit a žádat uhrazené finanční částky zpět. Prodejce je povinný peníze v přiměřené lhůtě vrátit.
Společnost Zefcom Czech, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Spotřebitel může podat k příslušnému soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhodne na základě předložených důkazů bez nařízení jednání.