Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
1. 10. 2017 žádost přes aplikaci Můj Vodafone o zaslání dvojSIMky LTE poštou. Po neúspěšném doručení byla 6. 10. 2017 podaná žádost znovu prostřednictvím telefonického rozhovoru s operátorem. Po opakovaném neúspěšném doručení zrušení zaslání poštou, s tím, že dvojSIMku bude vyzvednuta na pobočce ve Strakonicích. Kvůli obědové pauze v obchodě Vodafone ve Strakonicích opět podaná žádost o zaslání poštou. Poslední požadavek o zaslání karet byl 16. 10. 2017. Do dnešního dne nebylo nic doručeno! Operátor H. V. aspiruje nejspíš na titul „zaměstnance roku“, ten nám dokonce řekl, že si máme zavolat na poštu a sami si zjistit, kde máme dopis! Zřejmě vůbec nechápe, že nejsme odesílatelé, nýbrž příjemci, tudíž nemůžeme reklamovat nedoručení u České pošty!
Další problém: V aplikaci Můj Vodafone, ať už jde o webové, či mobilní rozhraní, visí neustále okno: „Jakmile vyřídíme váš předchozí požadavek, budete moci změnit nastavení dalších služeb. Děkujeme vám“. Toto trvá už cca tři týdny. Po telefonickém rozhoru operátor tvrdil, že vše napraví, nic se nestalo. Jsme přesvědčeni, že se jedná o HRUBÉ porušování smlouvy, poněvadž plynulý chod služeb Vodafone není možné zajistit jak přes jejich autorizované aplikace, tak ani u samotných operátorů. Veškeré tyto okolnosti narušují normální chod služeb a taktéž i osobní život uživatele!
dostat slevu
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Kocourku,
SIM karty na výměnu posíláme obyčejnou zásilkou prostřednictvím České pošty. Z Vašeho popisu není zřejmé, co bylo příčinou, že se novou DvojSIMku opakovaně nepodařilo doručit na Vaši adresu.
Pokud si přejete zaslat DvojSIMku k Vašemu číslu ještě jednou prostřednictvím České pošty, napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a uveďte přesnou adresu, na kterou bude možné zásilku doručit. Rádi to zařídíme.
DvojSIMku k Vašemu číslu si můžete také vyzvednout v kterékoliv naší prodejně, kde Vám kolegové pomohou i s její aktivací, případně s kopírováním kontaktů z původní SIM karty na novou. Adresy a otevírací dobu našich obchodů najdete na https://www.vodafone.cz/prodejny/seznam-prodejen/.
Co se týče hlášky o probíhající změně v samoobsluze, i tuto záležitost rádi prověříme na základě požadavku zaslaného přes kontaktní formulář na uvedeném odkazu.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Příčinu, že jste DvojSIMku opakovaně nedoručili musíte řešit vy, jako společnost, ne já, jako zákazník, který jsem si u vás zboží objednal! Opakovaně jsem žádal o další doručení, leč marně. Tudíž jsem přesvědčen, že další doručení se opět nepovede! Vyzvednout DvojSIMku na prodejně není možné kvůli obědové pauze, kterou nemáte uvedenou na výše zníněném odkazu ( Strakonice
Velké náměstí 144, Strakonice Zcela bezbariérováTiché spojení Dnes otevřeno od 09:00 do 17:00). Aktivaci a kopírování kontaktů jsem řešit po vás nechtěl.
Co se týče hlášky o probíhající změně v samoobsluze, tak jsem pouze dostával formou sms zprávy o předpokládaném vyřešení problému. Poprvé že bude vyřešen 26.10, podruhé 1.11 a potřetí 1.12. Podotýkám, že problém jsem hlásil dávno před 26.10.2017 ! Informace na webovém odkazu "požadavky Vodafone" žádné nebyly! Až dnešní den začala aplikace fungovat, cca po měsíci nemožnosti používat vaši službu. Stále tedy trvám na oprávněné reklamaci.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobré ráno, pane Kocourku,
řešení jsme Vám nabídli - bohužel jinak než poštou nebo osobně Vám SIM kartu doručit neumíme. Pokud tedy máte zájem, určitě můžete využít nabízený odkaz a napsat nám přes něj: https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/. Rádi Vám pak SIMku pošleme. Doporučuji také ověřit, že máte správně označenou schránku, abychom minimalizovali riziko, že by Vám zásilku pošta znovu nedoručila.
Vaši připomínku k otevírací době ve Strakonicích kolegům předávám, zkontrolují to. Děkuji Vám za upřesnění.
K Vaší třetí otázce - bez kontroly na zákaznickém účtu nemůžeme zjistit, co se dělo a jestli už je chyba v samoobsluze opravena. Pokud jste kvůli tomu například nemohl zapnout nebo vypnout nějakou službu a způsobilo Vám to potíže, napište nám o tom víc přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a my se na to podíváme blíž.
Děkuji a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: