Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18695Vymáhání peněz za službu kterou nevyžívám a přidávání sankce a zastrašování soudem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2017, před 7 lety

Tomáš Havlíček

Znění stížnosti

Vymáhání peněz za službu kterou nevyžívám a přidávání sankce a zastrašování soudem, stránku jenjednanoc.cz jsem navštívil ale žádne VIP služby jsem si nesjednal a ted po mě chtějí 12 tisíc korun


Produkt

jenjednanoc.cz neoprávněné načítání dlužné čstky


Požadované řešení

Vážený/á Sir/Madam Havlí�ìek,

pro pořádek Vám ještě jednou sdělujeme, že jsme právními zástupci společnosti dateyard AG, Rothusstrasse 23, CH-6331 Hünenberg.
Naše klientka a i my jsme vám již jednou psali a vyzývali Vás k zaplacení neuhrazené částky. Celkem nyní dlužíte 432,62 EUR.

Vyzýváme Vás, abyste tuto částku nejpozději do

01.11.2017 (datum připsání na náš účet)

převedl/a na náš účet a u platby uvedl/a spisovou značku: 31117385813 (prosím, vždy uvádějte).

Upozorňujeme Vás, že naše klientka nás pověřila, abychom nárok v případě potřeby uplatnili i soudní cestou.
Na s tím spojené další náklady a nepříjemnosti Vás tímto výslovně upozorňujeme.
Pokud požadovanou částku můžete zaplatit až po uplynutí lhůty nebo jen v přiměřených splátkách, prosíme Vás, abyste
nám to sdělil/a buď e-mailem nebo na přiloženém formuláři písemně, možno i faxem.

Mějte, prosím, na paměti, že posečkání úhrady pohledávky je pro nás zásadně akceptovatelné maximálně
jeden měsíc!

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:
Vlastník účtu: Auer Witte Thiel
Bankovní ústav: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFF
Částka: 432,62 EUR
Předmět: 31117385813

S přátelským pozdravem


Auer Witte Thiel
Rechtsanwälte
Bayerstraße 27
D-80335 Mnichov
E-mail: inkasso@auerwittethiel.com
Telefon: +49 (0)89/ 59 06 83 16 (Po-pá od 10.00 do 12.00 hod. a od 14.00 do 16.00 hod.)
Fax: +49 (0)89/ 55 03 871

Bankovní spojení:

Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFF




Vážení páni advokáti,

v návaznosti na Váš dopis ze dne 17.10.2017 Vám sděluji, že celkovou pohledávku ve výši 432,62 Kč nemohu v současné době splatit.

Využiji proto následující možnosti (prosím, zaškrtněte):


|___| POSEČKÁNÍ

Splatnou částku převedu v plné výši nejpozději do ...............................
(Upozorňujeme, že posečkání je v zásadě možné jen max. jeden měsíc.)


|___| PLATBA VE SPLÁTKÁCH

Splatnou částku převedu v plné výši v měsíčních splátkách po .............. EUR, počínaje dnem ..........................


Děkuji Vám za pochopení.

S přátelským pozdravem



............................. ...........................................................
(datum) (podpis)

Prosím o zrušení sankcí a také účru který nevyužím a nikdy nevyužíval vše co jsem na va šich stránkach děla bylo to že jsem se podíval na cenu VIP ale nic jsem si neobjednal prosím o Zrušení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2017 11:16, před 7 lety

Pokud po spotřebiteli společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh vůči společnosti skutečně existuje. Vymáhá-li společnost tento dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud bylo o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo vykonatelnosti. Teprve tehdy, když by na spotřebitele společnost podala žalobu, bude vhodné vyhledat služeb advokáta.

Pokud by vyšlo najevo, že smlouva mezi společností a spotřebitelem byla uzavřena, pak je nutné takovou smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 02:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.