Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#18697Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2017, před 7 lety

Václav Mrkvička

Znění stížnosti

Dobrý den, včera 19.10.2017 jsem obdržel Váš uvítací balíček dle telefonické dohody, ale žádám o odstoupení od smlouvy a především o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.

Hned včera jsem Vám telefonoval a paní mi sdělila, že mi pošlete dopis o zrušení. Přesto jsem ještě pro jistotu odeslal dnes 20.10.2017 doporučeně zpět nerozdělaný uvítací balíček a písemné odstoupení od smlouvy.

Doufám, že bude mojí žádosti vyhověno, s pozdravem Václav Mrkvička.


Požadované řešení

Žádám o odstoupení od smlouvy a vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2017 08:07, před 7 lety

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Tento den je odstoupení od smlouvy účinné a smlouva se ruší od počátku. Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2017 08:13, před 7 lety

Dobrý den,

požádáme Vás o zákaznické číslo. Nicméně pokud jste kontaktoval zákaznický servis a operátor Vám potvrdil ukončení odběru a potvrzení dopisem, jistě tomu tak je.

Není potřeba řešit tuto záležitost zde na stěžovatelském portále. Zasílání může zákazník ukončit telefonicky, dopisem, emailem, nebo SMS.

Děkujeme

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2017 17:12, před 7 lety


Václav Mrkvička

Děkuji za informaci, nicméně jsem dodnes neobdržel písemné odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2017 08:45, před 7 lety

Dobrý den,

požádáme Vás o zákaznické číslo.

Děkujeme

Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2017 20:33, před 7 lety


Václav Mrkvička

Dobrý den, bohužel nemůžu klientské číslo dohledat. Předpokládám ale, že podle mého jména a adresy můžete ve Vaší databázi klientské číslo dohledat.

Václav Mrkvička
Hradištní 1190
Chrudim 53705

Stále jsem neobdržel písemné odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2017 08:00, před 7 lety

Dobrý den,

potvrzuji výmaz Vašich údajů z databáze pro marketingové účely. Dále u Vás evidujeme přeplatek 179 Kč. Poslední zásilku jste totiž uhradil a vrátil ji zpět. Požádáme Vás o číslo účtu na které můžeme částku zaslat.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2017 20:54, před 7 lety


Václav Mrkvička

Dobrý den, děkuji za vyřízení. Nerad bych zde zveřejňoval číslo účtu, proto bych Vás poprosil o e-mailovou adresu, kam Vám číslo zašlu. Děkuji za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2017 09:22, před 7 lety

Dobrý den,

email: info.cz@helvetia-dm.com

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 14:29, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.1.2018 21:41, před 7 lety


Václav Mrkvička

Hodnocení: