Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včera 19.10.2017 jsem obdržel Váš uvítací balíček dle telefonické dohody, ale žádám o odstoupení od smlouvy a především o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.
Hned včera jsem Vám telefonoval a paní mi sdělila, že mi pošlete dopis o zrušení. Přesto jsem ještě pro jistotu odeslal dnes 20.10.2017 doporučeně zpět nerozdělaný uvítací balíček a písemné odstoupení od smlouvy.
Doufám, že bude mojí žádosti vyhověno, s pozdravem Václav Mrkvička.
Žádám o odstoupení od smlouvy a vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.
|
Tweet |
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Tento den je odstoupení od smlouvy účinné a smlouva se ruší od počátku. Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
požádáme Vás o zákaznické číslo. Nicméně pokud jste kontaktoval zákaznický servis a operátor Vám potvrdil ukončení odběru a potvrzení dopisem, jistě tomu tak je.
Není potřeba řešit tuto záležitost zde na stěžovatelském portále. Zasílání může zákazník ukončit telefonicky, dopisem, emailem, nebo SMS.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Děkuji za informaci, nicméně jsem dodnes neobdržel písemné odstoupení od smlouvy.
Dobrý den,
požádáme Vás o zákaznické číslo.
Děkujeme
Hezký den
Dobrý den, bohužel nemůžu klientské číslo dohledat. Předpokládám ale, že podle mého jména a adresy můžete ve Vaší databázi klientské číslo dohledat.
Václav Mrkvička
Hradištní 1190
Chrudim 53705
Stále jsem neobdržel písemné odstoupení od smlouvy.
Dobrý den,
potvrzuji výmaz Vašich údajů z databáze pro marketingové účely. Dále u Vás evidujeme přeplatek 179 Kč. Poslední zásilku jste totiž uhradil a vrátil ji zpět. Požádáme Vás o číslo účtu na které můžeme částku zaslat.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den, děkuji za vyřízení. Nerad bych zde zveřejňoval číslo účtu, proto bych Vás poprosil o e-mailovou adresu, kam Vám číslo zašlu. Děkuji za pochopení.
Dobrý den,
email: info.cz@helvetia-dm.com
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: