Společnost


O L P R A N  spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1870Uplatnění reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2014, před 11 lety

Hana Šimková

Znění stížnosti

dne 22.4.2013 jsem zakoupila v Trutnovské prodejně Tipsport sadu SALUBRIUS LUXURY EDITION E GO-U , která obsahovala dvě baterie , nabíječka a náplň cena sady 999 kč , dne 10.12.2013 jsem uplatńovala na Trutnovské prodejně reklamaci na jednu bateri této sady kde byl zapadlý čudlík elektronické cigarety, mé reklamaci nebylo vyhověno ač je dvouletá záruka na tuto sadu,odepsali mi tento důvod ,mechanické poškození , špatná údržba . abych mohla kouřit musím požívat ten čudlík, který mi zapadl , obě dvě baterie jsem požívala stejně a udržovala jsem je v pořádku , baterie jde nabijet, ale nemůžu ji používat z tohoto důvodu že je zapadlý čudlík na této bateri,na jedné z baterii byla skrytá závada, myslím si že mám nárok na reklamaci nebo opravu a nebo výměnu jedné baterie Hana Šimková


Produkt

SALUBRIUS LUXURY EDITION E GO-U


Požadované řešení

VÝMĚNA , OPRAVA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2014 10:07, před 11 lety

V případě uplatnění reklamace a jejího následného zamítnutí prodejcem je zároveň jeho povinností zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. V případě, že je mezi prodejcem a kupujícím spor o příčinu vady, je možné k jejímu posouzení využít nezávislého odborníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 20:02, před 10 lety

Společnost O L P R A N spol. s r. o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V soudním řízení by měla spotřebitelka prokázat, že vada byla na výrobku přítomná v době uplatnění reklamace (nejlépe znaleckým posudkem).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.