Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Neumoznila soutezit v spotrebitelske soutezi. Ve vlastnich podminkach mela uvedena termin souteze jako i podminku nakupu, tu jsem splnil ale nasledne mi nebylo umozneno se dane soutezi zucastnit.
soutez o pracku bosch
Omluva spolecnosti a priznani pochybeni - znemozneni soutezeni soutezicimu ktery splnil pozadovana pravidla.
|
Tweet |
Splnil-li spotřebitel podmínky soutěže, měl být zařazen do slosování. Pokud by společnost úmyslně vyzařovala spotřebitele, kteří splnily podmínky stanovené společností, mohly být naplněny znaky klamavé obchodní praktiky, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná (Příloha č. 1 písm. r) zákona o ochraně spotřebitele). Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den, pane, Holče,
je nám líto, že jste se nemohl zapojit do naší soutěže. V pravidlech, která zmiňujete, je doba trvání soutěže stanovena od 31.7.2017 do 13.8.2017. Nejedná se však o termín pro uskutečnění nákupu, ale dobu, v jejímž rámci je možné vyplnit daný formulář. Pokud jste jej chtěl vyplnit později než 13.8.2017, podmínky této soutěže jste bohužel nesplňoval.
Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobry den
V e svych pravidlech mate jasne uveden termin vztahujici se jenom k nakupu. Samotne prihlaseni se k soutezi nikde v pravidlech explicitne specifikovane neni a i samotna soutez byla jeste na prodejnahc komunikovana po terminu nakupu - podpora nakupujicich k prihlasovani se do souteze.
Vzhledem k tomu ze jak je vidno spolecnost Lidl nedodrzuje sva vypsana pravidla a neni schopna uznat pochybeni obratim se ze stiznosti na COI.
preji hezky den
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.