Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18701Nedodrzeni podminek souteze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2017, před 7 lety

Juraj Holec

Znění stížnosti

Neumoznila soutezit v spotrebitelske soutezi. Ve vlastnich podminkach mela uvedena termin souteze jako i podminku nakupu, tu jsem splnil ale nasledne mi nebylo umozneno se dane soutezi zucastnit.


Produkt

soutez o pracku bosch


Požadované řešení

Omluva spolecnosti a priznani pochybeni - znemozneni soutezeni soutezicimu ktery splnil pozadovana pravidla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2017 09:30, před 7 lety

Splnil-li spotřebitel podmínky soutěže, měl být zařazen do slosování. Pokud by společnost úmyslně vyzařovala spotřebitele, kteří splnily podmínky stanovené společností, mohly být naplněny znaky klamavé obchodní praktiky, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná (Příloha č. 1 písm. r) zákona o ochraně spotřebitele). Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2017 09:53, před 7 lety

Dobrý den, pane, Holče,

je nám líto, že jste se nemohl zapojit do naší soutěže. V pravidlech, která zmiňujete, je doba trvání soutěže stanovena od 31.7.2017 do 13.8.2017. Nejedná se však o termín pro uskutečnění nákupu, ale dobu, v jejímž rámci je možné vyplnit daný formulář. Pokud jste jej chtěl vyplnit později než 13.8.2017, podmínky této soutěže jste bohužel nesplňoval.

Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2017 09:57, před 7 lety


Juraj Holec

Dobry den
V e svych pravidlech mate jasne uveden termin vztahujici se jenom k nakupu. Samotne prihlaseni se k soutezi nikde v pravidlech explicitne specifikovane neni a i samotna soutez byla jeste na prodejnahc komunikovana po terminu nakupu - podpora nakupujicich k prihlasovani se do souteze.
Vzhledem k tomu ze jak je vidno spolecnost Lidl nedodrzuje sva vypsana pravidla a neni schopna uznat pochybeni obratim se ze stiznosti na COI.

preji hezky den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 16:46, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.