Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Minulý týden jsem se registroval na seznamce The Casual Lounge kterou provozuje firma iMedia888GmbH, Schlossstrasse 19 82031 Grunwald se sídlem v Německu.Po zaplacení VIP členství v ceně 599,- Kč/ 1 rok, které se mě strhlo z platební karty jsem chtěl moji registraci ukončit.
Cena jejich služeb byla mnohonásobně vyšší a to 7.188,-Kč. Při mé platbě sem si nevšiml, že tam mají dodatek o platbách napsaný malým písmem. Až po upozornění z e-mailu support@thecasuallounge, jsem se dozvěděl, že částka 599,-Kč měsíční poplatek za služby na 1 rok. Tuto důležitou informaci jsem na stránkách Casual Lounge, ať jsem hledal sebevíce opravdu nenašel. Službu mi sice po jednom e-mailu na support@thecasuallounge provozovatel umožnil zrušit, ale na můj dotaz ohledně vrácení celé finanční částky vůbec nereagoval. Stále mě běží 14ti denní výpovědní lhůta, ale na mé další e-maily a urgence už nikdo neodpovídá! Nerad bych platil za nepoužívání jejich produktu pro mne né zrovna zanedbatelnou částku. Chci se vás tedy zeptat, po jaké době můžu zrušit službu, která byla sjednána přes internet a mám-li nárok na vrácení celé finanční částky, kterou jsem za službu zaplatil?
Předem děkuji za radu.
S pozdravem Tomáš Pilous.
mka
Seznamka The Casual Lounge, provozovatel firma iMedia888GmbH
Bezvýhradné ukončení služby a vrácení celé finanční částky tj.7.188,-Kč zaplacena za službu na 1 rok, kterou již dále určitě nechci využívat.
|
Tweet |
Smlouva byla uzavřena přes internet, spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů od jejího uzavření odstoupit bez udání důvodu. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny. V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitel souhlasil s poskytnutím služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.