Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18705Nedoručení avizované zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2017, před 7 lety

Danuta Beranová

Znění stížnosti

Dne 19.10. jsem od české pošty obdržela SMS, že v pátek 20. 10. mi bude doručena zásilka od společnosti Zahradník Starkl s číslem DR2413707627U s dobírkou 447 Kč. Přesto, že jsme plných 6!!!! hodin čekali doma, zásilka nepřišla a tentokrát ani nebyl vložen do schránky lístek s datem náhradního doručení/možnosti převzetí balíku na poště. Vzhledem k tomu, že jde o rostliny, u nichž hrozí uhynutí, jsem rozezlena na Českou poštu do nejvyšší míry. Tím více, že NIKDY nedodají doporučené zásilky, pouze strčí do schránky lístek, že jsme nebyli zastiženi, ač se to nezakládá na pravdě. Jsme důchodci a převážně se doma zdržujeme. Opakovaně jsem si na takový postup stěžovala cestou internetových stránek pošty, leč marně. Děkuji za pomoc dr. Beranová


Produkt

zásilka DR2413707627U


Požadované řešení

Žádáme opakované doručení v sobotu 21. 10. s předchozím avízem formou SMS, neboť bychom rádi šli k volbám. Dnes jsme to vinou pošty už nezvládli


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2017 08:07, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 poštovních podmínek mohou odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle uzavřené smlouvy splněna nebo zda a v jakém rozsahu škoda vznikla. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.

Pokud pošta reklamaci zamítne a spotřebitelka s tímto způsobem vyřízení uplatněné reklamace nesouhlasí, má možnost podat tzv. námitky proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách. Námitku proti vyřízení reklamace je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) ve lhůtě 1 měsíce od doručení rozhodnutí o vyřízení reklamace od České pošty.

Pokud spotřebitelkou zvolený způsob dopravy nabízel prodávající, je prodávající také odpovědný za dodání zboží, neboť prodávající spotřebitelce odpovídá, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitelka proto může uplatnit reklamaci také u prodávajícího.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.