Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Lumie 1520 zakoupen 6.6.17.
Kratce po obdrzeni telefonu jsem jel na dovolenou kde jsem cestou zpet z Chorvatska zjistil ze displej bere spatne dotek, dokonce i kdyz byl polozen treba na stole a nikdo se ho nedotikal, spoustel aplikace, hybal obrazem atd. Byl to dost problem protoze bez navigace se tezko vymotate ve Slovinsku kam me zavedl mobil kvuly zavade.
Byl nosen v pozdre a mobil moc nepouzivam vedcinou prez bt takze byval vedecinou v tasce. Nikdy nespadl! Az po navratu jsem zjistil proc displej spatne reaguje (uvolneny displaj), pozdeji taky ve spodni casti praskl(ta prasklina temer neni videt,jen pod sprvnym uhlem) a po dvou mesicich byl nepouzitelny. posledni kapkou bylo kdyz jsem si nemohl vytocit cislo na zachranku, proto jsem byl nucem reklamovat.
30 dni uz ubehlo ale nikdo se neozyva ohledne stavu vyrizeni a kdy ho dostanu funkcni. K reklamaci byl prevzat 20.9.17
Lumia 1250 Cerna
vymena displeje, nebo naprava teto zavady at je pricina chybejici sroubek nebo cokoliv, po pripade vymena
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Odstoupila-li spotřebitel od smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se v prodlení a spotřebitel může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající porušil svou zákonnou povinnost (nevyřídil reklamaci včas), může také spotřebitel podat podnět České obchodní inspekci. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.