Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dňa 17.9.2017 som cey Viagogo predala dve evstupenky na koncert Rolling Stones. O predaji mi prišlo potvrdenie prostedníctvom e-mailu. Asi po týždni mi prišlo upozornenie, že suma za predané vstupenky mi nemôže byť vyplatená, nakoľko nemám nastavenú platobnú metódu. Vykonala som nápravu, platobnú metódu si nastavila podľa inštrukcií, avšak peniaze som stále neobdržala. Naopak, znova som obdržala email, že suma mi nemôže byť vyplatená, nakoľko nemám nastavenú platobnú metódu......
Neviem, akým spôsobom je možné spoločnosť kontaktovať priamo a či vôbec budú reagovať...
Úhrada dlžnej čiastky za predané vstupenky.
|
Tweet |
Smluvní strana, která nesplní svou smluvní povinnost v ujednaném čase, je v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení se splněním peněžitého dluhu, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat zaplacení úroku z prodlení.
Nesplní-li společnost svůj závazek dobrovolně, je možné ji vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.