Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, opět se setkávám s nedoručenou zásilkou ke mě domů. Není to poprvé co se tohle stalo. Nechala jsem si poslat balíček s ciziny měl tu být 20 září. KDyž sem ale šla na poštu tak mi řekli že balíček byl odeslán zpět dodavateli, že mi hodili do schránky upomínku. Ano je možné že člověk na to zapomene ale já sem žádnou upomínku ve schránce neměla a už je to opakovaně.a na call centru mi řeknou, že si mám chodit kontrolovat zásilky? no tak určitě normální pracující člověk na tohle nemá čas aby každý den chodil na poštu si to kontrolovat! Proto prosím o náké vysvětlení a jak to budete nadále řešit jedná se zde o 700 Kč. V Praze 9 ale slyším dost často že ani neházejí upomínky do schránek a nechávaj to být, že lidi si tady stěžují že jim nechodí zásilky tak to asi není v pořádku. Prosím o náké řešení.
LF149939207CN
doručit mi zásilku!
|
Tweet |
Nebyla-li zásilka doručena, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman