Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Ma Televize jiz dvakrat byla prerusena vyzvou pro zaplaceni.
Po prve tomu bylo minuly vikend pocinajici Patkem 13.10. Nebyl-li jsem povercivym tak jim zacinam byt.
Nevim, proc bych dluzil a proc by neco melo byt nezaplaceno.
Ma banka ma prikaz ucty od O2 platit.
Nicmene, bylo zjisteno, ze limit mnou povoleny (2,500.00 Kc) byl prilis maly na dluznou castku 4,660.00 Kc. Okamzite (v pondeli 16.10) jsem limit zvysil na 5 tisic Kc.
Vcera, t.j. 20.10, opet na vikend, me byla TV sluzba prerusena novou vyzvou k zaplaceni. Jsem uz z toho temer cvok.
Zda se, ze vase Ucetni Kancelar v tom ma pekny curbes. Na vikend se s nikym neda poradne mluvit a zvlast v Anglictine, ktera jest mi blizsi k vyjadrovani.
Eventualne dnes nam bylo receno, ze tentokrat to bylo za jiny ucet na cca 866.00Kc. Jeden ze ctyr, ktere trikrat placene byly. Proc ne ctvrty? Mate na to primou lajnu do Banky me!
Tak abych zabranil dalsi buzeraci, jsme dnes, 21.10.2017 primo zaplatili prevodem dalsich 4,660 plus 866 Korun Ceskych.
Chci, ci zadam, aby me nekdo zavolal. Cislo(a) mate.
S pozdravem doufam , ze vlk se nazere a koza zustane cela a nezblaznena,
Vas Rudy Lukes
1) Pustte mi televizi na plno. Jest ocividne, ze prachy dostanete ci uz je mate.
2) Udelejte si v tom b....lu poradek, prosim.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti (společnost nezaúčtovala platbu), je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
je mi líto, ale bez čísla přípojky nemáme možnost situaci prověřit. Zašlete nám jej.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.