Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#1872Nedodržení smluvních podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2014, před 11 lety

Ota Marosz

Znění stížnosti

Synovi Markovi jsem sjednal nejdražší zákonné pojištění motorových vozidel a to proto, že pojišťovna ČSOB propagovala svoje pojištění ve variantě 100/100 jako "Pojištění bez starostí". Tato varianta měla zajišťovat sjednateli v připadě nezaviněné dopravní nehody plnění ze zdrojů "vlastní"-tedy ČSOB pojišťovny a to do 3 dnů!!!. Bohužel tak se nestalo- naopak pojišťovna označila jednání mého syna jako podvodné a na konec mu ještě vypověděla smlouvu.
Přikládám přílohu,kterou jsme posílali na ČSOB Pojišťovnu a která celkem dobře popisuje situaci, jak probíhala.S pozdravem Ota Matosz.


Produkt

Pojištění bez starostí přináší klientovi jen starostí.


Požadované řešení

Žádáme pojišťovnu ČSOB o uznání chyby jak rovněž o reaktivaci neprávem vypovězené smlouvy!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2014 11:33, před 11 lety

V případě, že by se jednalo o pojistný podvod, mělo být ze strany pojišťovny podáno trestní oznámení, pokud nebylo, je tento důvod k odmítnutí plnění nedostatečný.
Pojišťovna by měla také doložit, jaké informace byly uvedeny nepravdivě a z jakých důvodů to dovozuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 20:05, před 10 lety

Společnost ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před podáním žaloby doporučujeme konzultaci s advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.9.2014 20:06, před 10 lety


Ota Marosz

Hodnocení: