Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18720Odstoupení od smlouvy a zrušení prémiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2017, před 7 lety

Lenka Kotrbackova

Znění stížnosti

Dne 17.9.2017 jsem si objednala měsíční prémiové členství na portálu www.b2.cz za 149,-Kč. O prodloužení členství jsem neměla zájem, protože jsem službu nevyužívala. 19.10.2017 mi z účtu byla strhnuta částka 2247,-Kč, která je neoprávněná. Myslím si, že jako spotřebitele mě chrání zákon 634 paragraf 5 odstavec 2 a 3 na ochranu spotřebitele. Právnička mi poradila, že občanský zákoník mi umožňuje odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní. Jelikož prolongace byla provedená jako nový nákup, tak se domnívám, že peníze byly strženy neoprávněně.

Společnost jsem kontaktovala, ale neúspěšně. Na emaily nereaguje a při snaze poslat fax z pošty jsem byla též neúspěšná, hlásilo to neustále obsazovací tón. Obracím na Vás s prosbou, protože nevím jak pokračovat dále. Budu Vám vděčná za pomoc.


Požadované řešení

Požaduji, aby mi byla celá částka 2247,-Kč vrácena na můj běžný účet, a aby bylo s okamžitou platností v souladu s obchodními podmínkami zrušeno Prémiové (V.I.P.) členství + kompletně zrušený účet a vymazány veškeré osobní údaje, včetně údajů o platební kartě z databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 08:28, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2017 13:27, před 7 lety

ID: AQYQGF23


Přejeme Vám dobrý den, paní Kotrbackova.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 17.09.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

...................................................................................

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 17.01.2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2017 20:13, před 7 lety


Lenka Kotrbackova

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že je Váš fax nefunkční a tudíž moje snaha o odeslání výpovědi prostřednictvím faxu v řádném termínu (min.4 dny před koncem členství) nebyla úspěšná mi tedy řekněte zda toto není podvodné jednání. Na poště při snaze poslat Vám fax mi bylo po několika pokusech sděleno, že faxové číslo neodpovídá a není tudíž možné Vám cokoliv odeslat!

Dle všeobecných podmínek výpověď pomocí emailu neakceptujete a poštou trvá doručení dopisu déle než pouze několik dní, tudíž nebylo fyzicky možné Vám týden před skončením VIP členství doručit výpověď včas a VIP členství zrušit.

Překážka byla na Vaší straně, a proto nemohu akceptovat Vaše jednání a žádám o navrácení finanční částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2017 10:58, před 7 lety

ID: AQYQGF23


Dobrý den, paní Kotrbackova.

V případě neúspěšné snahy o odeslání Výpovědi prostřednictvím FAX-u nám prosím pouze přepošlete potvrzení o neúspěšné transakci, v rámci kterého bude čitelný datum její realizace (jako formu potvrzení, že jste se včas snažila Výpověď realizovat, na základě kterého budeme moci případ přehodnotit a částku za prolongované období eventuálně refundovat).

Mějte prosím na paměti, že na realizaci Výpovědi (včetně Výpovědi prostřednictvím pošty) Vám bylo k dispozici období jednoho měsíce a že Výpověď je platná její realizací, t.j. datem jejího podání/ odeslání prostřednictvím pošty, a také, že v případě jakýchkoliv dotazů či obtíží - včetně potíží spojených s realizací Výpovědi VIP členství - jste měla možnost kdykoliv kontaktovat naše Zákaznické centrum, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.11.2017 16:03, před 7 lety


Lenka Kotrbackova

Hodnocení: