Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#18721Nekomunikace reklamačního oddělení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2017, před 7 lety

Irena Naslerova

Znění stížnosti

Objednala jsem hru pro syna na PS4 Fifa 2018 za 1900Kc, přes PPL doručena zásilka na odběrné místo dne 27.9.17, tentýž den jsem zásilku vyzvedla a přišel pouze prázdný plastový obal, ten den jsem psala e-mail na Mironet s tím co ted mám dělat a ze mi přišel pouze prázdný obal, následující den jsem psala znovu ale bez odpovědi , ta přišla až 2.10.17 a to ze mám reklamovat u přepravce prvně a zažádat o zápis o škodě , tak jsem tedy reklamovala u přepravce ale ten měl v obch. podmínkách ze je možná reklamace max. do 2 dnu , zápis o škodě jsem provedla a zaslala na Mironet, po tydnu přišla odpoved ze reklamace byla zamítnuta a ze jsem se měla ozvat dříve, po tom co jsem jim zaslala historii moji komunikace e-mailové a napsala ze se mi nikdo neozval 5 dni po oznámení reklamace přestali semnou komunikovat. Musela jsem obeslat všechny vedoucí na Mironetu abych vůbec nějakou zpětnou reakci dostala. Samozřejmě mne ujistil ze druhy den se prověří e-maily na reklamacnim a ze vždy do druhého dne odpovídají zákazníkům, druhy den mi napsal že jsem měla zavolat a to bylo vše ze je to moje vina. Bohužel k nim se nedá ani dovolat protože Vám telefon položí když řešíte reklamaci.


Produkt

Hra na PS4


Požadované řešení

Vracení peněz či dodání kompletního zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 11:58, před 7 lety

Podle ust. § 2121 odst. 1) občanského zákoníku platí, že nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího jejím převzetím. U smluv uzavřených se spotřebitelem ve smyslu § 2090 odst. 2) občanského zákoníku však i po dobu přepravy věci odpovídá za její poškození prodávající, neboť spotřebiteli je věc odevzdána až převzetím od přepravce. Jestliže tedy dojde k poškození zboží při přepravě, spotřebitel uplatňuje reklamaci u prodávajícího a prodávající následně po přepravci, neboť spotřebitel uzavřel smlouvu pouze s prodávajícím a nikoliv s přepravcem.

Před námitkami prodávajícího ohledně toho, že poškození nezpůsobil on, spotřebitele chrání ustanovení § 2161 občanského zákoníku. Pokud spotřebitel oznámí poškození nebo jakoukoliv vadu do šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná či poškozená již v okamžiku převzetí, ledaže se prodávajícímu podaří prokázat opak. Za důkaz opaku nelze považovat potvrzení přepravce o tom, že zásilka byla předána v pořádku. Takovýto doklad má při současné praxi v naprosté většině případů maximálně charakter potvrzení neporušenosti vnějšího obalu zásilky, což k prokázání toho, že zboží bylo předáno v pořádku, rozhodně nedostačuje.

I kdyby poškození vzniklo právě až při přepravě, za to, že zásilka je v pořádku doručena a předána, odpovídá prodávající. Přepravce není stranou, se kterou by spotřebitel byl v právním vztahu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 02:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.