Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#18723Volání ze zahraničí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2017, před 7 lety

Jana Prikrylova

Znění stížnosti

Často jezdím na Slovensko a Vodafone mi pošle sms ze mám volání a sms stejné jako v ČR(tarif neomezené volání a sms)a když volám a píšu sms tak ve vyúčtování zjistím ze volání me stojí 3.49 za min a přitom mám neomezené volání a sms do sítě Vodafone a další je proč me neupozorni v sms kolik to bude stát a píšou že je to stejné jako doma.klamani zákazníka nebo jak si to vyložit?? Již jsem psala a informovala ve Vodafone jak to je ale nikdo mě to nedokázal(nechtěl) vysvětlit.


Požadované řešení

Žádám pouze vysvětlení proč neupozorni kolík me bude stát odchozí hovor a sms


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 11:21, před 7 lety

V daném případě budou zřejmě rozhodující smluvní podmínky pro daný tarif. Pokud by došlo k účtování za služby v rozporu se smlouvou, pak doporučujeme uplatnit prokazatelnou písemnou formou reklamaci vyúčtování. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace, je-li však nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2017 14:37, před 7 lety

Dobrý den,

v roamingové zóně 1 je možné čerpat volné minuty a SMSky, které jsou určeny do všech sítí v ČR. Pokud Váš tarif zahrnuje pouze minuty a SMSky do sítě Vodafonu, účtujeme volání v roamingové zóně 1 sazbou pro služby do ostatních sítí v ČR. Tyto informace uvádíme například na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/aktualne/roaming-v-evrope-pausalni-tarif/.

Jestli jste dostala SMSku s jinou informací, napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, rádi to prověříme.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.10.2017 19:13, před 7 lety


Jana Prikrylova

Dobrý den,v červnu jsem volala zona 1 ze Slovenska do Vodafone do České republiky a bylo mi za to účtováno 136KČ.Když se mrknu do samoobsluhy tak roamingová kalkulačka mě oznamuje že odchozí hovory z SK do ČR mě budou stát 3,49 za min bez jakéhokoliv upozornění zda po vyčerpání volných jednotek do ostatních sítí což pro mě není aktuální protože převážně volám do sítě Vodafone.Již jsem se ptala podruhé jak to je nikdo mi neodpověděl,volala jsem operátorovi a ten mi pověděl že mám neomezené volání tzn.zdarma do vlastní sítě ale už mi nedokázal vysvětlit proč mě roamingová kalkulačka ukazuje cenu za odchozí hovor vlastně za který.Velice Vám děkuji za vysvětlení jak to tedy vlastně je.Tarif mám smart 50 neomezené volání a sms do sítě Vodafone a 60 min do ostatních sítí.Převážně volám do vlastní sítě.

S pozdravem Přikrylová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2017 17:31, před 7 lety

Dobré odpoledne, paní Přikrylová,

obecné informace najdete na odkazu, který Vám posílala kolegyně. Abychom mohli zkontrolovat situaci přímo u Vašeho čísla, pošlete nám svůj dotaz přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a my to rádi ověříme (pokud jste nám ještě nenapsala). Tady Vám ale na otázku týkající se přímo telefonního čísla neumím odpovědět, protože nemám náhled na Váš zákaznický účet.

Děkuji a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 09:47, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2018 11:41, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.