Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#18724Nedoručení balíku v pracovní době

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2017, před 7 lety

Hana Šůlová

Znění stížnosti

Chci si stěžovat na pana Moravce který dorucuje v Zelenči.SMS mi přišla ze bude balík dorucovan od 10-12h.ve 14 h jsem volala na dispečink ať pana řidiče informují ze stále čekám na balík.bohužel pan Moravec byl na tel. nedostupný.v 16.h mi prisla SMS ze je balik uložen v Šestajovicich.Přitom pracovni doba je do 18.h Já jako matka na matersky nemám možnost se dostat někam do Šestajovic a nemam možnost auta! Napraveno nic nebylo i když jsem asi 2 krat volala na PPL! Šůlová


Produkt

nedoruceny balik


Požadované řešení

Pokud prijde SMS ,melo by byt doručeno.pracovni doba je do 18.h


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 10:33, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 02:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.