Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Chci si stěžovat na pana Moravce který dorucuje v Zelenči.SMS mi přišla ze bude balík dorucovan od 10-12h.ve 14 h jsem volala na dispečink ať pana řidiče informují ze stále čekám na balík.bohužel pan Moravec byl na tel. nedostupný.v 16.h mi prisla SMS ze je balik uložen v Šestajovicich.Přitom pracovni doba je do 18.h Já jako matka na matersky nemám možnost se dostat někam do Šestajovic a nemam možnost auta! Napraveno nic nebylo i když jsem asi 2 krat volala na PPL! Šůlová
nedoruceny balik
Pokud prijde SMS ,melo by byt doručeno.pracovni doba je do 18.h
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.