Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18725Okrádání účastníků hry

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2017, před 7 lety

Jiří Trpišovský

Znění stížnosti

Dne 6.října 2017 jsem při naladění TV stanice Barandov viděl hru kde bylo 72 pohybujících se hus s výhrou 35 000,-Kč.Nalezení tří odlišných obrázků mi trvalo asi čtyřicet vteřin.Zavolal jsem na nabízené telefoní číslo,kde mi bylo sděleno,že všechny spojovatelky jsou vytíženy a a začali mi posílat nechutné praktiky sexu podle zvěrokruhu.Po dvaceti minutách mi opět bylo sděleno,že spojovatelky jsou stále vytížené,ale že mohu být každým okamžikem spojen a opět začal přicházet zvukový záznam o odporných sexuálních praktikách.Po dalších třinácti minutách byla hra ukončena a já jsem vypnul telefon.Přišlo mi vyůčtování telefonu a musel zaplatit 2.970,-Kč což je 25 procent mého důchodu.Já jsem ochoten zaplatit maximálně 3 až 5 minut spojení.Nevěřím že spojovatelky byly 33 minut stále vytíženy!Je to pouze sprosté okrádání účastníků hry a bezpracný zisk provozovatelů této hry.


Požadované řešení

Po odečtení mnou navržené částky,zbývající obnos mi navrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 10:09, před 7 lety

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.

Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 02:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.