Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.10.2017, mezi 13. - 19.hodinou mi měl být doručen balík č.
DR6834347365C s dobírkou. V uvedený den jsem si vzal odpoledne dovolenou a čekal na doručení. Zhruba ve 13:30 hodin jsem viděl přijíždět poštovní dodávku, tak jsem se vydal balík převzít, protože byl dost těžký, tak aby se doručovatel nemusel s ním tahat, šel jsem naproti. Doručovatel byl však líný jak vandrák v červenci, ani neopustil auto, natož aby se obtěžoval aspoň zazvonit! Úkol splnil, GPS mu dokázala, že navštívil Jurkovičovu ulici, vymluvil se určitě, že majitele nezastihl doma nebo něco podobného. Balík
obsahoval dárek k narozeninám, tak jsem šlendriánem doručovatele k narozeninám neměl nic. Nevím, za co je placený takový doručovatel, za to, že si po Brně vyváží zadek? Nebo to má v popisu práce být takto ochotný a obětavý? V pondělí si budu muset vystát frontu před okénkem na poště, dovolenou jsem si vybral zbytečně a Česká pošta pokazila víkend nejen mě, ale i oslavenci.
S pozdravem
Navrátil František
Prachbídná a šlendrijánská
Tady se už nedá nic napravit!
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman