Společnost


Michal Čejka

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18728Dodané zboží není v souladu s objednávkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2017, před 7 lety

Liudmila Gureeva

Znění stížnosti

Dne 8.8.2017 na stránkách https://www.vasetvorilka.cz byla vytvořena a zaplacena objednávka č. 2017000032 na částku 4 428,- Kč včetně dopravy Českou poštou. Tentýž den nám byla potvrzena dodací doba - 6 týdnů. Pan Čejka s námi naposledy komunikoval dne 22.09.2017 pomoci emailu. Od té doby nebere telefon, nereaguje na emaily.
9.10.2017 panu Čejkovi byl odeslán email s informacemi, že očekáváme zboží do konce týdne a pokud se nepošle, tak půjdeme na policii. Žádná odpověď nepřišla. Nicméně jsme 13.10 obdrželi informace o zásilce č. DR4753001459M, kterou jsme kvůli změně dodací adresy vyzvedli 21.10.2017.
Obsahem zásilky není objednané zboží, ale jen dřevěná neobrobená prkna.


Produkt

dětská postel domeček 90x200 cm, kód 385 - https://www.vasetvorilka.cz/90x200-3/


Požadované řešení

vracení peněz a upozornění možných kupujících na podvodní e-shop


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 09:43, před 7 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že bylo dodáno veškeré zboží v souladu s uzavřenou kupní smlouvu). Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit. Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 02:44, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.