Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den dnes jsem si prohlížel facebook a s ničeho nic mi přišla s správa od čísla 90309 /předplatné na týden
pošli ano pro ger ( žádné ano jsem neposílal ! )
Bez mého vědomí se odeslali 3 sms o kterých nevím , takže pravděbodobně nějaký vir ..co jsem zjistoval na t - mobile
V zápětí přišla druhá sms od čísla 90309099 , že pro zrušení mám poslat stop
což jsem udělal aby se mi nestahoval kredit a odepsali
( thank you for your subscription )
Děkujeme za předplatné , které chci ukončit
Nejsem si vědom , že jsem něco takového posílal ! .. podle internetu jsem narazil na vám comgate.cz , že to číslo patří vám
Bohužel jsem se i na vás informoval a hodně lidem se to stalo a psali na vás kontakt
Také jsem byl informovaný na t - mobile prodejně , že byly odeslány 3 sms . , které já nevidím .
Takže vás prosím o zrušení k telefonnímu číslu
732 135 425 ať mi už ty vaše zprávy nechodí opravdu si nejsem vědom , že jsem vám to posílal !
Děkuji
Lukáš .
COMGATE
Okamžité zrušení
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.