Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#18729Podvod - platba za nic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 56 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2017, před 7 lety

Lukáš Lukáš

Znění stížnosti

Dobrý den dnes jsem si prohlížel facebook a s ničeho nic mi přišla s správa od čísla 90309 /předplatné na týden
pošli ano pro ger ( žádné ano jsem neposílal ! )
Bez mého vědomí se odeslali 3 sms o kterých nevím , takže pravděbodobně nějaký vir ..co jsem zjistoval na t - mobile

V zápětí přišla druhá sms od čísla 90309099 , že pro zrušení mám poslat stop
což jsem udělal aby se mi nestahoval kredit a odepsali
( thank you for your subscription )
Děkujeme za předplatné , které chci ukončit
Nejsem si vědom , že jsem něco takového posílal ! .. podle internetu jsem narazil na vám comgate.cz , že to číslo patří vám

Bohužel jsem se i na vás informoval a hodně lidem se to stalo a psali na vás kontakt
Také jsem byl informovaný na t - mobile prodejně , že byly odeslány 3 sms . , které já nevidím .

Takže vás prosím o zrušení k telefonnímu číslu
732 135 425 ať mi už ty vaše zprávy nechodí opravdu si nejsem vědom , že jsem vám to posílal !

Děkuji

Lukáš .


Produkt

COMGATE


Požadované řešení

Okamžité zrušení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 08:55, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.