Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, chci podat stížnost na firmu be2.com
V červenci 2017 jsem se zaregistrovala a 24.8. jsem zaslala 149 Kč pro měsiční VIP registraci. Dnes mi tato firma stáhla z mého účtu 2247 Kč bez jakéhokoli sdělení, upozornění, že se mi předplatné PREMIUM automaticky obnovuje.
Chci po firmě své peníze zpět, ale nevím jakou cestou se ke svým pěnězům dostat.
Děkuji za radu
Kufová
premium předplatné, neupozornění na obnovení
Vrácení pěněz na účet a celkové zrušení účtu na be2.com
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: IOA4EB27
Přejeme Vám dobrý den, paní Kufová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 22.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, četla jsem VOP, ale informaci o automatickém prodloužení jsem tam nenašla. Je to možná moje chyba, ale tahle důležitá informace by měla být zdůrazněna.
Takže se chci zeptat je možnost nějak dostat peníze zpátky? A když si předplatné a celý profil na be2.com zrušit, jaký přesný postup mám dodržet.
Děkuji za odpověď
Byly-li peněžní prostředky strženy neoprávněně, má spotřebitelka možnost žádat vydání bezdůvodného obohacení. V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitelku o ceně služby a o automatickém prodloužení smlouvy informovala.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID: IOA4EB27
Přejeme Vám dobrý den, paní Kufová.
Informace v souvislosti s prodloužením hrazeného členství je/ byla uvedená v rámci platební stránky (viz prosím příloha předešlého komentáře ze dne 24.10.2017), potvrzení o realizaci úhrady (v zájmu jeho přeposlání prosím kontaktujte přímo Zákaznické centrum be2 prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz, jelikož jeho součástí je i Vaše emailová adresa) a Všeobecných obchodních podmínek část 8/2.
Zákaznický servis jsem informovala jako první a nikdo se mi neozval. Pošlu ještě jeden mail, ale doufám že se to vyřeší brzo.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.