Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18734Vrácení poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2017, před 7 lety

Běla Popovičová

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o pomoc s následující situací. 19.8.2017 jsem si sjednala VIP službu u společnosti Academic Singles s tím, že jsem uhradila částku 149 Kč na měsíc. Nabídky kontaktů, které mi společnost nabízela neodpovídaly profilu, který jsem vyplnila. Přestala jsem tedy stránky navštěvovat s vědomím, že další službu si už nezaplatím. Jaké bylo moje překvapení, když si společnost neoprávněně stáhla 19.9.2017 z účtu částku 2247 Kč. Pokoušela jsem se situaci řešit s tím, že jsem napsala mail na adresu uvedenou na jejich stránkách s tím, že bych chtěla situaci řešit s někým telefonicky. Bohužel bez odezvy. Následně jsem napsala 8.10.2017 další mail s žádostí o okamžité ukončení mého členství a vrácení poměrné částky poplatku, který jsem uhradila. Společnost mi odpověděla, že moje členství bude ukončeno k 19.12.2017.
S přístupem Academic Singles nesouhlasím, nechci využívat jejich služby už ani den. Podle recenzí, které jsem si přečetla a také podle vlastní zkušenosti, se jedná o podvodnou společnost, která z lidí, kteří se cítí sami a opravdu by se chtěli seznámit, "tahá" peníze a profituje na jejich samotě a důvěřivosti. Domnívám se, že je korektní, aby mi společnost vrátila peníze za období od podání mé žádosti o ukončení členství, tzn. od 8.10.2017.
Jsem učitelka a jak víte, naše platy nepatří mezi nejvyšší. Částku 149 Kč jsem byla ochotná zaplatit, ale za 2247 Kč bych si službu nikdy neaktivovala.
Moc prosím o pomoc.
Děkuji.


Produkt

Academic Singles - seznamka pro 50+


Požadované řešení

ukončení členství k datu podání výpovědi, tzn. k 8.10-2017 a vrácení poměrné části poplatku k datu výpovědi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 08:10, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2017 13:42, před 7 lety

ID: AI7IMP09


Přejeme Vám dobrý den, paní Popovičová.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 19.08.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2017 08:30, před 7 lety


Běla Popovičová

Dobrý den, podmínky jsou psány malými písmeny a ještě barvou, která není zrovna výrazná. Při platbě se snadno přehlédnou. Opravdu jsem nepočítala s tím, že si automaticky strhnete z účtu tak vysokou částku. Žádám jen o vrácení poměrné části uhrazené částky ke dni žádosti o ukončení, abych alespoň z části eliminovala ztrátu, kterou jsem utrpěla. Vaše služby nevyužívám, proto prosím o znovu posouzení mé žádosti s tím, že službu ukončíte ke dni podání výpovědi, tzn. k 8.10.2017 a vrácení poměrné částky uhrazeného poplatku.
Děkuji za kladné vyřízení žádosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2017 08:58, před 7 lety

Podle obchodních podmínek společnosti je výpověď účinná jejím doručením. Spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2017 16:09, před 7 lety

ID: AI7IMP09


Dobrý den, paní Popovičová.

S ohledem na výše uvedené informace bychom Vám rádi nabídli refundaci 2-měsíčního členství v alikvotní ceně 1498 Kč (Vaše poslední přihlášení do profilu je datované k 01.11.2017).

Děkujeme Vám za zpětnou reakci a přejeme Vám příjemný den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.11.2017 11:06, před 7 lety


Běla Popovičová

Dobrý den, velice děkuji za vstřícnost. Refundaci přijímám ve Vámi uvedené výši. Předpokládám, že uvedená částka bude zaslána zpět na kreditní kartu.
Děkuji také, že ukončíte platnost profilu.
Hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2017 17:05, před 7 lety

ID: AI7IMP09


Dobrý den, paní Popovičová.

Poplatek ve výši 1498 Kč byl k dnešnímu dni, t.j. 06.11.2017, refundovaný na kreditní kartu, která byla použitá na realizaci původní úhrady VIP členství.

Váš profil bude do 24 hodin smazaný.

Přejeme Vám hezký zbytek dne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 13:59, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 14:34, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.