Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, loni v srpnu jsem zaslala svemu otci do Ostravy Vyskovic doporuceny dopis ze Svycarska, podaci posta Glatt 8192, zasilka byla dorucena o 150 gramu lehci, rozlepena a amatersky znovu zalepena, podala jsem nekolik reklamaci, o nichz mam dodnes protokol, dodnes jsem nebyla za tuto kradez odskodnena a ani se mi nikdo neomluvil. Muj otec byl podat reklamaci v tentyz den v Ostrave Hrabuvce, pani na poste byla arogantni, od reklamace jej odrazovala, rekla mi po telefonu, ze mu nerozumi, co po ni chce, pricemz ji jasne rekl, ze dopis byl dorucen prazdny a chtel sepsani reklamace, coz ona neudelala, reklamace byla sepsana s mym otcem az po mem sedmem telefonatu na postu v Ostrave Hrabuvce, cemuz nerozumim, pokud zakaznik prijde, ze dostal prazdny dopis, pak je treba to resit, jaky duvod by mel neco takoveho si vymyslet a o berlich cestovat do Ostravy Hrabuvky. odotykam, ze mam nekolik kont, ze kterych bez problemu a s malymi naklady prevadim penize do CR pokud je to potreba, take vyuzivam velmi casto sluzeb WEstern Union, takze v obalce nebyly penize, ale predpokladam, ze zlodej to nevedel a proto obsah vykradl, protoze si myslel, ze se da zpenezit. Dodnes jsem nebyla odskodnena a to diky ceske poste, ktera vyrizeni reklamace velmi ztezovala. Ma otazka je obecna, proc nemohu poslat ani doporuceny dopis do CR aby se mi neztratil, protoze obycejne zaslana posta se ztraci bezne, nato jsem si uz za dvacet let v zahranici zvykla. Dekuji za odpoved. S pozdravem Nadja Rychtarova Steiner
doporucena zasilka
Odskodneni a radna omluva
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka nesouhlasí s rozhodnutím o uplatněné reklamaci, je možné využít interních prostředků, které Česká pošta nabízí, nebo podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu, který o reklamaci a náhradě škody rozhodne. Námitku je nutné podat nejpozději do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.