Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poštovní doručovatelka nám do domovní schránky vhodila Výzvu k vyzvednutí zásilky (dopisu). Chci požádat o znovudoručení. Na Výzvě k vyzvednutí zásilky je uvedeno: Dotazy k doručení zásilky směřujte na tel: 281 866 995. Již třetí den marně volám toto číslo, nikdo telefon nebere. Až dnes v 9 hod. někdo telefon zvedne, a ihned položí, zaslechnu mužský hlas. Dál nikdo telefon neberte. Takto si pošta představuje služby 21. století.
Jestliže je služba pomocí telefonu nabízena, musí nějaký úředník telefon brát a požadavky vyřizovat.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman