Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18739Nedodržení termínu dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

46 minut 40 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2017, před 7 lety

Hana Vágnerová

Znění stížnosti

DR3097003509U
Žádám aby mi nebyla doručena výše uvedená zásilka. Je zasláno po termínu, již zásilku nepožaduji.
Děkuji Vágnerová Hana, Velký Týnec 157E


Požadované řešení

DR3097003509U
Žádám aby mi nebyla doručena výše uvedená zásilka. Je zasláno po termínu, již zásilku nepožaduji.
Děkuji Vágnerová Hana, Velký Týnec 157E


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2017 11:02, před 7 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.