Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#18746Lhaní a předělávání smluv bez mého vědomi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2017, před 7 lety

Michal Zelingr

Znění stížnosti

Dobrý den chci podat stížnost na paní J. Š. z pobočky v Benešově,
1.zadal jsem o změnu ve smlouvě
Paní Š. mne ujistila ze ji změnila i jsem vše podepsal,ale změna nenastala
2.pote co jsem opakovaně musel zaplatit 2400kč přitom ve smlouvě stalo ze mám měsíčně platit 300kč
3.zadal jsem o zrušení všech pojistných smluv v ČP
Žádné zrušení neproběhlo i kdyz jsem to podepsal, a opět jsem musel 2400kč zaplatit


Produkt

Životní pojištění


Požadované řešení

Zákaz činnosti!!!
Odebrat procenta zisku z podepsaných smluv


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2017 12:30, před 7 lety

Dohodl-li se spotřebitel na podmínkách pojistné smlouvy se zaměstnankyní společnosti, je tato dohoda pro společnost závazná, neboť zaměstnankyně společnosti jedná za společnost jako její zástupkyně.

Nebude-li spotřebitel se svou stížností úspěšný, má možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2017 13:32, před 7 lety

Vážený pane Zelingře,

děkujeme za Váš podnět, který rádi prověříme.

Abychom mohli případ řádně prošetřit, prosíme Vás o doplnění čísla pojistné smlouvy na jeden z níže uvedených kontaktů:

e-mail: stiznosti@ceskapojistovna.cz
pošta: Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P. O. Box 305, 659 05 Brno

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 07:31, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2018 20:36, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.