Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den chci podat stížnost na paní J. Š. z pobočky v Benešově,
1.zadal jsem o změnu ve smlouvě
Paní Š. mne ujistila ze ji změnila i jsem vše podepsal,ale změna nenastala
2.pote co jsem opakovaně musel zaplatit 2400kč přitom ve smlouvě stalo ze mám měsíčně platit 300kč
3.zadal jsem o zrušení všech pojistných smluv v ČP
Žádné zrušení neproběhlo i kdyz jsem to podepsal, a opět jsem musel 2400kč zaplatit
Životní pojištění
Zákaz činnosti!!!
Odebrat procenta zisku z podepsaných smluv
|
Tweet |
Dohodl-li se spotřebitel na podmínkách pojistné smlouvy se zaměstnankyní společnosti, je tato dohoda pro společnost závazná, neboť zaměstnankyně společnosti jedná za společnost jako její zástupkyně.
Nebude-li spotřebitel se svou stížností úspěšný, má možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Vážený pane Zelingře,
děkujeme za Váš podnět, který rádi prověříme.
Abychom mohli případ řádně prošetřit, prosíme Vás o doplnění čísla pojistné smlouvy na jeden z níže uvedených kontaktů:
e-mail: stiznosti@ceskapojistovna.cz
pošta: Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P. O. Box 305, 659 05 Brno
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.