Společnost


Psí škola ALFA

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18747Nedodržení smlouvy a nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2017, před 7 lety

Blanka Tůnová

Znění stížnosti

Na jaře v roce 2014 jsem hledala individuální výcvik psa bez nutnosti dojíždějí a našla jsem paní L.L. z Psí školy Alfa, která na mě působila velmi dobře. S pejskem to uměla, proběhlo i několik lekcí bez problému. Ale po šesti lekcích měla L.L. úraz, dlouho se neozvala, pak konečně začala přes sms komunikovat, slíbila, že lekce uskuteční, ale když se měl dohodnout konkrétní termín, zase se neozvala. Telefon nebere, na maily neodpovídá. Požaduji vrátit 1920,- Kč za 4 výcviky. Složenkou to neposlala, na poslední sms z 11.7. t.r. opět nereagovala.


Produkt

Lucie Lípová, psí škola Alfa, Praha 4


Požadované řešení

požaduji vrátit peníze za neuskutečněné 4 výcviky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2017 12:32, před 7 lety

Pokud obchodník nesplnil svou smluvní povinnost ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Oznámí-li spotřebitelka obchodníkovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nevrátí-li obchodník peněžní prostředky ani poté, co spotřebitelka od smlouvy odstoupila, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod odstoupením od smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Obchodníka je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 02:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.