Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18750Nedodržení doby pro přivezení balíku, zpoždění o 2 hodiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 5 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2017, před 7 lety

Renata Šustíková

Znění stížnosti

Dobrý den,


dne 18.října 2017 jsem obdržela sms s tím, že pošta převzala zásilku a bude mi doručována 19. října. ŽÁDNÁ NĚPŘIŠLA.
Dne 23. října jsem obdržela sms s tím, že mi bude doručován zásilka ten den! mezi 8 - 14 hodinou (není možné si ten den hned zajistit volno. Naštěstí se mi to podařilo.
Na zásilku jsem čekala do 14:45, kdy stále nepřicházela. Volala jsem doručovateli a ten oznámil, že u mne nebude dříve jak za hodinu. Tedy 2 hodiny později od avizovaného doručování. Ztratila jsem tedy celé 2 dny čekáním.
Jiné doručovací společnosti tento problém nemají. S českou poštou končím navždy. Nepružní, neochotní, nepříjemní.
S pozdravem Šustíková Renata

Tuto stížnost nechci dál řešit, považovala jsem za nutné upozornit na laxní přístup naší pošty a nejsem jistě sama.Pochybuji, že s tím jde něco dělat. Děkuji


Požadované řešení

Řešení? Pošta by se měla inspirovat u jiných přepravních společnosti, kde víte přesně, kdy vám bude doručováno, můžete se s dopravcem domlouvat.Máte komfortní servis. Také se nestává, že najdete ve schránce oznámení o zásilce, přestože celý den čekáte. Pošta je nepružná, zaměstnanci neochotní, služby "drhnou"


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2017 09:23, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.