Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18753Academicsingles

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2017, před 7 lety

Erika Horváthová

Znění stížnosti

žádám Vás o pomoc při zrušení mého členství a skrácení úvazku na pouhý jeden měsíc, který jsem řádně uhradila z mého účtu.

Prodloužení členství mi nebylo řádně oznámeno a stejně tak mi nebyl zaslán ani ceník služeb. Přesto mi byla zaslána upomínka o nezaplacení VIP členství na tři měsice


Posílám formulář:


Komu be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg:
— Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu poskytnutí následující služby 
— Objednáno dne /Obdrženo dne:______23.8.2017.
— Jméno spotřebitele/spotřebitelů: _____Erika Horváthová
— Adresa spotřebitele/spotřebitelů: _________Tylova 443, Holýšov________________
—Datum: ___dne 23.10.2017_______________________
Neoprávněně požadovaný poplatek ve výši 2545 Kč

Požadované řešení:
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. a skrácení úvazku jen na jede měsíc, který jsem řádně zaplatila



Očekávám rychlou reakci a vyřešení celé záležitosti, tak, abych nebyla, vaším případným neseriózním jednáním, donucena toto řešit právní či soudní cestou.


S pozdravem,

Erika Horváthová


Požadované řešení

Zrušení požadované částky za VIP členství a uznání jen členství na jeden měsíc, který byl uhrazen. Odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2017 11:30, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2017 13:10, před 7 lety

ID: U3IEGF03


Přejeme Vám dobrý den, paní Horváthová.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 23/08/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.10.2017 15:33, před 7 lety


Erika Horváthová

Dobrý den,
Znovu připomínám, že mi neby zaslán žadný ceník za Vaše služby což je z Vaší strany porušení Vašich obchodních podmínek.

Protože mi ani nebylo včas Vámi zděleno prodloužení členství a znovu opakuji ani zaslán ceník Vašich služeb, nemohla jsem včas reagovat a zrušit jakékoliv členství.

Na Vašich stránkach podvodně nabízíte zkušební měsíc za nějaký poplatek. Jakmile se rybička chytí, už ji jen tak nepustíte.

Behem registrace na základě zkušebního měsíce, se objeví jen políčka pro registraci. Vůbec to nevypadá jako v příloze, kterou jste mi poslali, takže pokud se někdo neobtěžuje otevřit si obchodní podmínky, nic se řádně nedozví a vy si na něm můžete pěkně smlsnout a jste krytí.

Podle recenzí a mnoho vedených stížností na Vaši seznamku, jsem nucena věřit tomu, že jste velmi neseriozní seznamka a Vaším záměrem je vydělat si hlavně dost peněz na obětech, kteří podobně jako já, naletí. Určitě ne pomoci svobodným lidem najít vhodného partnera.

Žadám o stáhnutí Vaší platební upomínky a smazání mého profilu na Vaši seznamce.
Tak jako Vy jste porušili obchodní podmínky, tak ani já nehodlám skákat, tak jak pískáte.

Samotnou mě udivuje, že po tolika stížnostech, jste nebyli ochotni přehodnotit způsob jakým o Vašich službách informujete zákazníky a dále setrváváte ve stejném postupu. Už to svědčí o Vaší neserioznosti a úmyslu zákazníka lapit do sítí, ze kterých je poté obtížné se vymotat.

Věřím, že o Vašich praktikách bude brzo seznámena veřejnost skrze mediální prostředky a tyto podvody Vám budou překaženy, pokud i nadále nezměníte své jednáni.

Očekávám stažení platební upomínky a smazání mého profilu a osobních údajů.

Pěkný den

E.H.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2017 12:25, před 7 lety

ID: U3IEGF03


Dobrý den, paní Horváthová.

Cena aktuálně objednávaného VIP členství a zároveň cena (eventuálně) prodlouženého členství je uvedená v rámci platebních stránek a Potvrzení o realizaci úhrady - viz prosím předešlý komentář ze dne 25.10.2017. V rámci platební stránky a Potvrzení o realizaci úhrady jsou uvedené i informace související s případným uskutečněním samotného prodloužení, přičemž tyto jsou také součástí VOP be2.

V rámci platební stránky jsou uvedené veškeré údaje, které jsou součástí přiložených Screenshotů.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.10.2017 13:42, před 7 lety


Erika Horváthová

Já jsem si u Vás neobědnávala žádné členství

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2017 13:00, před 7 lety

D: U3IEGF03


Dobrý den, paní Horváthová.

Viz prosím Váš komentář ze dne 23.10.2017, v rámci kterého na své členství na stránce Academic singles sama odkazujete.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.10.2017 13:23, před 7 lety


Erika Horváthová

Myslím, že ve svém právním výkladu zapomínáte na dost důležitou věc, a sice klamná jednání – smlouva uzavřená uvedením v omyl je neplatná. Firma je povinna uvádět jasně a zřetelně veškeré informace objednávané službě a nesmí to skrývat v obchodních podmínkách. Podle ustanovení NOZ platí, že „Prohlašuje totiž za neúčinná ta ustanovení obchodních podmínek, která druhá strana nemohla rozumně očekávat.“ Další věcí je podpis – kde máte podpis klienta, že s podmínkami souhlasil?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.10.2017 13:25, před 7 lety


Erika Horváthová

Nehodlám Vám nic platit, protože vím že jste podvodníci. Přeji hezký den :-)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2017 12:22, před 7 lety

ID: U3IEGF03


Dobrý den, paní Horváthová.

S ohledem na uvedené obtíže byl požadavek na úhradu dlužného poplatku v plné výši stažen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.10.2017 13:31, před 7 lety


Erika Horváthová

Hodnocení: